ライアーゲーム Liar Game


liar-game-jdrama-cover

Műfaj: pszicho, thriller

Év: 2007

Részek: 11

Már most az elején közölném, hogy must see!! Elképesztő sorozat, 1-2 álmatlan éjszakát okozott is 😀 Szóval ha egysze elkezded nagyon nehezen tudod csak abbahagyni… és amíg el nem felejtem: aki tud ehhez hasonló, ilyen psychologicalos, ilyesmi cuccost, az pls dobjon egy komit ehhez!! előre is thy 😉

Kanzaki Nao egy őszinte, kedves lány. Mindent elhisz,  ezért sokan becsapják, kitolnak vele.
Egyik nap egy csomag várja otthon, benne elképesztően sok pénz és egy videokazetta. Ez egy játék…Liar Game. A csomag kibontásával elfogadja, hogy részt vesz ebben játékban, ahol a feladat megszerezni a vetélytársak pénzét. Akitől kicsalják a pénzét, az kénytelen a vállalatnak (amelyik ezt a játékot játszatja) visszafizetni. A játék körökre van osztva. Az első körben az hősünk ellenfele egy tanár, méghozzá a régi tanárja, de szegény lányt becsapja, így 100 millió yen tartozásba kerül. Tudni kell, hogy Nao-chan édesapja kórházban van, így érthető, hogy szüksége van a pénzre. Épp a napokban szabadul ki a börtönből egy híres svindler(csaló), aki egymaga romba döntött egy egész szervezetet! Ő Akiyama Shinichi, akit a véletlen összehoz Naoval és segít neki visszaszerezni a részét.

Nos ezeket az álmatlan éjszakákat úgy kell elképzelni, hogy suli mellett néztem, szal csak esténként 😀 És figyelmeztetnék mindenkit, hogy az utolsó rész 3 órás! Én ezt nem tudtam és hajnal 1kor kezdtem bele…persze abbahagyni nem tudtam, végignéztem 😀 másnap reggel meg vizsgáztam^^

De elképesztő dorama tényleg… Matsuda Shota nagyon nagyot alakít! Külön kiemelném a zenét. A zene…hát az valami hihetetlen király! El is kezdtem most hallgatni 🙂 Az opening, ending, a részek közben…mindenhol 😀 csillagos ötös, nagy taps, tessék nézni!! A tovább mögött trailer, letöltési linkek a részekhez és egy kis meglepi^^ Chekeraccho!

Kapcsolódó bejegyzés: Liar Game 2

 

 

13 thoughts on “ライアーゲーム Liar Game

  1. Ez is egy nagyon jó mangából készült :D:D:D
    A forgolódás itt is megvolt (én is éjszaka néztem), hihetetlen, mennyire addiktív a cucc. Zene <3, Akiyama- san <3<3<3, viszont az a 3 órás utolsó rész… a végkicsengés az előzményekhez képest nevetséges, teljesen elrontotta az élményt :S
    Erős kezdés+borzasztó befejezés= közepes. Nagyon sajnálom, hogy nem kerülhetett be az elit kategóriába.

  2. A mangát most olvasom és elég sok a változatás a doramaban. Főleg Fukunaga karakterét sajnáltam, aki nem ilyen hülye majom a mangában. De nem baj, a dorama is jó, és külön-külön mindkét alkotás megállja a helyét. Alig várom a második szezont.

    Mellesleg a mangában a kiscsaj se ilyen áldozatkész, a későbbiekben igazi dörzsölt róka lesz.

  3. sziasztok! Szerintem nagyon klassz sorozat, de sajnos sehol sem találok hozzá magyar feliratot! Egy olyan oldallal találkoztam,ahol tervezett project-ként van számon tartva, de nem lehet tudni, mikor lesz a tervezettből aktuális. Ha esetleg tudna valaki segíteni nagyon-nagyon örülnék neki.

    • sajnos nem tudok ebben segíteni, én még azt se tudtam hogy tervezi vki fordítani XD de próbáld meg azt a fordító csoportot megkérdezni ahol láttad kiírva a tervezettek közt, hátha válaszolnak^^
      egyébként már elstartolt a 2.évad is, SARS fansub fordítja is majd angolra, egyenlőre várok… de hamarosan várható egy 2.évados post is 🙂 peace

  4. Van egy kis problémám a 11 résszel…letöltöttem mind a 4 part-ot, de nem akarja elindítani, külön az első partot miután átkonvertáltam meg tudtam nézni, de a többit nem… 😦
    Azután szeretnék érdeklődni h máshonnan is le lehet tölteni angol felirattal? Egy torrent-fájl tökéletes lenne…
    Előre is köszönöm a segítséget!
    Am aaaannyira jó h felraktátok! Ezer köszönet érte 😀 Télleg MUSTSEEE!

Hozzászólás