ライフ Life


Life

Műfaj: iskolai,  dráma

Részek: 11

Ez egy manga adaptáció, az iskolai élet sötét relytelmeit mutatja be. Pontosabban ez a sorozat egy megalázott, kitaszított, mindenki álltal utált, kiközösített, megbántott – több szó nem jut eszembe 😛 – lányrólKitano-ról szól. Kitano fejében már az öngyilkosság is megfordult, tényleg nem tud így tovább élni…de aztán hatalmas fordulatot vesz élete!

Kezdeném azzal hogy ez az egyik kedvenc doramám^^ Szerintem valami eszméletlen ahogy ez meg van csinálva, egyrészt kegyetlen, dura a történet, másrészt valami hihetetlen jó a megvalósítás! A zene, a kamerabeállítások, midnen. A zene ismerős lehet a Fűrész c. amcsi filmből btw.

Egy szó mint száz, bátran ajánlom bárkinek, magyar felirat is található hozzá, szóval teljes az élvezet. Mehet is a must see kategóriákba;)

A dorama heaven csinált is egy szenzációs vidit kedvcsinálónak:

6 thoughts on “ライフ Life

  1. Szintén egyik kedvenc doramám.^^ és most, hogy írtál róla, eldöntöttem, hogy újra nekiállok.xP komoly történet, de mégis olyan jó. 🙂 akár csak az Ichi Rittoru no Namida…^^

    • hmm…nekem is újrakéne nézni^^ én hülye angol felirattal néztem amikor van hozzá magyarxD így jár az aki nem keres rá:D

  2. Ez is ngay kedvenc lett. A mai napig van, hogy megnézek egy-egy részt belőle. pedig már jó régóta rátaláltam, de mind hiába jó sorozat! 😀

  3. Nagyon szerettem, mély tartalommal bír, és komolyan nagyon megszerettem benne a lányt. Nagyon kemény volt benne egész végig, kicsit példaképpé is vált a szememben, hogy ennyi bántás és megaláztatás ellenére mivé tudott válni! 🙂

  4. Én is nagyon imádtam, méf régebben töltötem le égetett magyar felirattal, de sajnos nem találom már 😦 Volt egy nagyon jó oldal, ahol Doramákat lehett így letölteni, de már az sincs meg sajnos 😦 Tudja valaki honnan lehetne letölteni? Vagy tudnátok nekem segíteni valahogy? ^^ A feliratot megtaláltam, de a videót azt valahogy nem.

Hozzászólás