走馬灯株式会社 Somato Kabushiki Gaisha


Somato_Kabushiki_Gaisha

Év:  2012

Részek: 10

Műfaj: pszicho, thriller, dráma

 

A Soumato Kabushiki Gaisha egy igencsak érdekes pszicho dráma. Minden részben új történetet mesél el, új szereplőkkel, csak a helyszín ugyanaz, a Soumato Vállalat. Kaminuma, a vállalat igencsak rejtélyes vezetője itt fogadja az ügyfeleket. De miért keresik fel őt az emberek? Mit csinálnak ők ott? Bárki aki bemegy, teljes egészében visszanézheti egész eddigi életet. Az életük el van raktározva lemezeken, pont annyin, ahány éves az illető. Nem muszáj az összeset végignézni, beletekerhet, átugorhat fejezeteket… A dolog pikantériája, hogy ezáltal nemcsak saját életében bukkanhat óriási titkokra, rég elfeledett emlékekre, hanem akár a legjobb barátja, családtagja ellene elkövetett dolgaira is fény derülhet. Sötét titkok látnak napvilágot.

Úgy bizony. Ez a dorama nálam jött, látott és győzött🙂 Az az olykor rideg hangulat, olykor pedig vidám, családias légkör annyira megfogott. A főszereplők történetei egytől egyig nagyon érdekesek, a vállalat főnökasszonya pedig egy ikon az egész sorozat alatt. Az ő karaktere, misztukus személyisége megadja az alaphangot rögtön. Mindenkinek csak ajánlani tudom! MUST SEE!!!!

 

Trailert sajnos nem találtam, úgyhogy higgyetek nekem😛

 

3 thoughts on “走馬灯株式会社 Somato Kabushiki Gaisha

  1. Na, most néztem végig.
    Előre is leszögezem, hogy én nagy rajongója vagyok a műfajnak, nagyon szeretem a misztikus sorozatokat, thrillereket. Ezért jó sokat is láttam már.
    Nekem a nőről, a vállalatról, meg a vállalat jeléről is abszolúte a pokoli lány-standard jutott eszembe. Hosszúhajú csaj, titokzatos tevékenység, a cég szimbóluma is hasonló, megjelenik annak, akinek szüksége van rá, stb. Bár, megmondom őszintén, nekem a pokoli lány jobban bejött, ha már ehhez sikerült hasonlítanom.
    Szeretem, ha van a történetben egy kis misztikusság, esetleg sejtelmes a vége, na de néha már annyira sejtelmesre akarták csinálni, hogy abszolúte értelmetlenség lett a vége. Volt egy-két rész, aminél mikor vége volt, csak lestem, hogy “Most WTF?”
    Nem akarok spoilerkedni, ezért nem mondom, hogy mi van az utolsó részben, de elég nagy pofon volt. Majd’ rátapadtam a képernyőre, hogy, na, mi lesz már, most nemár, tényleg? Erre áááh… azt hitted, mi? Semmi.
    Voltak tényleg jó részek, pl. kapásból az első, vagy a rendőrös, és végül is nem nézhetetlen, csak szerintem túl van dicsérve. Ezért kicsit csalódtam benne.

Vélemény, hozzászólás?

