听说 Ting Shuo / Hear Me


 

Év: 2009

Műfaj: dráma, romantikus

 

A történet középpontjában három problémás fiatal áll. Xiao Peng és Yang Yang testvérek, mindketten halláskárosultak. Yang Yang mindent megtesz annak érdekében, hogy nővére álma valóra váljon, reggeltől estig csak dolgozik, míg Xiao Peng keményen edz, hogy olimpiai bajnok lehessen.

Tian Kuo ételkiszállítóként dolgozik, besegít otthon a családi vállalkozásba. Az úszó csapatnak is szokott kiszállítani, így történik, hogy megismerkednek egymással. Tian Kuo rögtön beleszeret Yang Yangba, ez az érzés egyébként kölcsönös, de sok problémával szembesül a lány mire ezt belátja. Érzi, hogy ha belevág ebbe a kapcsolatba, akkor nővérétől távolabb kerül, aggódik, hogy ő majd nem boldogul egyedül.

Mindhárman tartogatnak még meglepetéseket…

 

Ugye mivel süketek, ezért nagyon sok a jelbeszéd. Azt hittem ez zavaró lesz, de egyáltalán nem volt az, így még drámaibb lett a hangulat. A két testvér és a közöttük lévő kötelék hihetetlen szoros, érzelmileg egész felkavaró jeleneteket is tartalmaz, szenzációs!

Most pedig kicsit spoileres leszek, úgyhogy ezt a bekezdést csak azok olvassák, akik már látták a filmet!! Yang Yang… hát ő nagyon meglepett a végén, nem számítottam rá, hogy csak a tesvére nem hall. Az ő karaktere az amelyik a leginkább érdekes, rá építették a filmet, a színésznő pedig megállta helyét, nagyon jól alakított.

Összességében tehát remek film, aki teheti az nézze meg!

 

7 thoughts on “听说 Ting Shuo / Hear Me

  1. Hú, köszönöm szépen, hogy felhívtátok a figyelmem erre a filmre. Ha nem lenne ez a blog, szinte biztos vagyok benne, hogy sosem néztem volna meg, mert nem is hallottam róla korábban.

    Nagyon kellemes meglepetés volt számomra a film, bevallom az ismertető ellenére is voltak fenntartásaim, de nem igazolódtak be. Megérte ezt a közel 2 órát ennek a filmnek szentelni. Az egyik legaranyosabb párt alkották a főszereplő színészek, amit az utóbbi időben láttam.

    • Nagyon örülök, hogy tetszett a film és ezt meg írtad, köszi a kommentet! 🙂
      Igyekszem a továbbiakban is ilyen jó filmeket hozni 😀

      • Hol vannak a linkek, az első 11-et letöltöttem, mostz ezek sincsenek itt?, de így csak 51 perc van a filmből.

  2. Én még nem láttam a filmet, de ezek után megnézem. Két doramát láttam eddig, amiben jelbeszéddel beszélt az egyik karakter. Az egyik ilyen az Orange Days, a másik a Shin Hoshi no Kinka. Mindkettő japán.

  3. Megnéztem én is. Csodálatos film, főleg a vége. Az nagyot ütött nálam.

    Mellesleg, eszembe jutott még egy dorama, ami már taiwani. A Silence, amiben ugyan a főszereplő csaj nem süket, de egy sokk miatt nem tud beszélni. Abban is sok a jelbeszéd, de egyáltalán nem zavaró, ahogy ebben a filmben sem, hiszen a történet szerves részét képezi.

Hozzászólás