각시탈 Gaksital / Bridal Mask


Év: 2012

Műfaj: dráma, akció

Részek: 24

 

A sorozat a Doll Mask című manhwa alapján készült. A történet egy titokzatos hősről szól és az 1930-as években játszódik, abban az időben, amikor még Korea Japán gyarmata volt. Bridal Mask…csak így nevezték, mert elrejtette arcát, hogy ellenségei ne ismerhessék fel. A Bridal Mask egy menyasszonymaszk, olyan jelekkel, amelyet a menyasszony visel az esküvőn. Lehet, hogy külsőleg gyengének tűnik, de Korea történelmének legsötétebb időszakában, egyedül ő volt, aki a japánok ellen küzdött.

 

Vegyes érzelmeim vannak eddig ezzel a doramával kapcsolatban. Az alapkoncepció nagyon tetszik, a maszkos hős aki mások segítségére siet és ellenszegül a törvénynek, azonban valami hiányzik a sorozatból… Nemtudom megmondani, hogy pontosan mi, lehet hogy azért érzem csak mert a 30-as években játszódik és én nem nagyon szeretem az ilyen filmeket? Egy bizos, elkezdeni nézni nagyon megérte! Joo Won karaktere nekem nagyon megtetszett, hihetetlen jól játsza el a kemény férfi szerepét, és nagyon jó húzásnak találom, hogy elkezdtek már az első részben foglalkozni a hátterével is. Neki sem könnyű a családjával, az is érdekes sztori nagyon.

Összességében tehát tetszik is, meg kicsit nem is😀

 

5 thoughts on “각시탈 Gaksital / Bridal Mask

  1. Szia Bulykin!

    Köszi az ajánlót! Már láttam a borítóját, de németes voltam mindig, így nem értettem egy kukkot se az angol tartalomból, és kiváncsi voltam! Tök jónak tűnik a tartalma! Esetleg nincs valahol hozzá magyar felirat? Esetleg ha németet tudsz, még az is elmegy! Köszi!

    Jucca

  2. Sziasztok!
    Ez egy most futó sorozat, kb 6 rész ment le eddig, és már Szilvavirág fordítja a Meséskoreán. És ami nem semmi, már a 3 résszel is kész van. Én még nem láttam belőle semmit, ezért is köszönöm az ajánlót.

  3. Gylaci! Köszi, hogy szóltál! Rákerestem, és tényleg már kész van 3. A Szilvavirág által leírtakból úgy vettem ki, hogy ma ment le az ötödik része…szóval tényleg friss hús! Talán még nem is láttam még épp sugárzott sorozatotT Szóval köszönöm az ajánlót még egyszer Bulykinnak is, meg a felirat elérhetőségét is Lacinak!

Vélemény, hozzászólás?

