海洋天堂 Hai Yang Tian Tang / Ocean Heaven / Ocean Paradise


Év: 2010

Műfaj: dráma

Sam Wong egyedül neveli autista fiát mióta felesége elhunyt. Nagyon nehéz, de boldog élete van, hisz 22 éves beteg gyermeke jelenti számára a világot. Nagyon sokat segítenek neki a szomszédban is és a munkahelyén is tudják, hogy nem könnyű ezzel a betegséggel élni. Fiát szinte alig hagyhatja magára, ezért munkahelyére is magával szokta vinni.

Minden nap szinte ugyanúgy telik mint a többi, egészen addig amig kiderül, hogy Sam Wong rákos beteg. Már csak pár hónapja van hátra… Szembesül azzal a ténnyel, hogy magára fogja hagyni autista fiát, aki nélküle elveszne a világban. Így hát egyetlen cél lebeg a szeme előtt: egy otthont találni fiának.

Ez a ritka pillanatok egyike, ugyanis se nem japán, se nem pedig koreai drámával jelentkezem, ez egy HK dráma 🙂 Nem is akármilyen! MustSEE Sam Wong szerepében nem más mint Jet Li! Gondolom nem kell őt bemutatni, jó látni komoly szerepben. A film maga gyönyörű, a képi világa valami eszméletlen. A történet pedig nagyon szívhez szóló, ennél jobban nem hiszem, hogy be lehetne mutatni azoknak a szülőknek az életét akik egy autista gyermeket nevelnek.

 


10 thoughts on “海洋天堂 Hai Yang Tian Tang / Ocean Heaven / Ocean Paradise

  1. Miért nincs magyar felirat annak a filmnek
    Cime:Ocean Heaven
    Nekem jo lenne megnézni ezt a filmet, hol lehet találni magyar feliratot, vagy dvd film van e? ha igen hol kapható
    Kösz Gabika12

  2. Üdv mindenkinek !
    Nos, 2 évvel ezelőtt én írtam elsőnek, hogy Angol a felirat. Nem örültem neki. Meggondolatlan kijelentés volt. Elnézést !
    Azóta sok minden változott…Lényeg a lényeg, sokan írtátok hogy jó lenne magyar felirat hozzá. Plusz ennél szebb és megható filmet, valaha láttam. Szabad időmben neki álltam, hogy segítsek nektek, és a kedvetekben járjak:)
    Így majd (2 év és ) egy Hét elteltével lefordítottam az egészet.
    Este, suli és munka után volt amikor majd össze akadt a szemem. Ha vannak is benne nyelvtani hibák, kérlek ne kövezzetek meg érte. ! 😦
    Bármi van, írjatok nyugodtan / FaceBook !
    Remélem Örültök Neki !
    Minden Jót !
    Puszi Everybádi~ ;D

    • Szia!
      Természetesen nagyon örülünk, hogy bevállaltad és hogy elkészítetted a magyar feliratot a filmhez 🙂
      A doramafan89@gmail.com címre ha elküldöd akkor nagyon szivesen publikáljuk itt a blogon, természetesen a te neveddel fényhelezve 🙂 Ha gondolod akkor át is futhatok rajta, leellenőrizhetem és javíthatom a kisebb nyelvtani lletve helyesírási hibákat ha vannak.

Hozzászólás