ごくせん – The Movie / Gokusen – The Movie


Év: 2009

Műfaj: vígjáték, iskola

Ismét itt van Yamaguchi Kumiko, vagy Yankumi, az egyik legelhivatottabb tanárnő a világon. Ezúttal az Akado gimiben tanít, újra egy delikvens osztályt, a 3D-t. Tanítási gyakorlatra érkezik ebbe az iskolába, Yankumi volt diákja, Odagiri Ryu is. A bonyodalom onnan kezdődik, amikor néhány diákba belekötnek a motoros banda tagjai, és egyikük, Reita helyben hagyja a kétesarcokat, mentve magát és barátait. Persze akkor még nem gondolt arra, hogy csoportosulás megduplázódik és már az iskolába is elé mennek, hogy visszafizessék a verést. De a fő konfliktus forrás mégsem ez, hanem az, hogy Kazama Ren (ő is Yankumi egy volt diákja) kétes ügyletbe keveredik, ami miatt menekülnie kell. Yankumi és a többiek persze a segítségére sietnek, bebizonyítják, hogy ártatlan és egyúttal kézre kerítik a valódi tetteseket is.

Nos, a mozi nem hozta meg a kedvem a szériák megnézéséhez. Szóval mint ahogy eddig is, ezután is meg leszek a Gokusen(ek) nélkül. Az első problémám a főszereplő karakter, Yankumi. Sohasem szerettem az ilyen “szuperhősnőket”, ő akar mindent megoldani, még olyan helyzetekben is, amikor teljesen egyértelmű, hogy nem tehet semmit. Már az elején, amikor a repülőgépen a terroristáktól ő menti meg az utasokat…>.< Azonkívül ezek a mindenhova csapatostól rohangáló jelenetek, hát hogy is mondjam…Szerintem idétlenek. (Sok japán filmben jellemzőek ezek a tömegjelenetek, de ebben már túl sok). Összességében tehát a történet nem egy nagy was ist das, így a megvalósítást már feleslegesnek tartom méltatni; a film pozitívuma, a rengeteg jóképű fiú.

Bulykin: teljes mértékben egyetértek Sensivel. Legjobban a Nodame-hoz hasonlítanám, a nem tetszés miértjének okai pedig megegyeznek(igaz itt kevésbé volt érezhető). Annó a Gokusen anime sem volt rám nagy hatással, majd a sorozatot is droppoltam. Viszont a Yankumit alakító színésznőt, Nakama Yukie-t szeretjük, annak ellenére hogy ez a karaktere nem szimpi^^ Mondom énXD És ha már a pozitívumoknál tartunk, akkor a jóképű fiúk mellett a csinos lányokat se feledjük 🙂

 


25 thoughts on “ごくせん – The Movie / Gokusen – The Movie

  1. Bűn rossz volt, bár az is igaz, hogy én még jó sulis/bunyós filmet nem láttam. Nem is értem, minek erőltetik ezeket, egyik gagyibb, mint a másik.
    Azt is elmagyarázhatná nekem valaki, hogy miért kell az animés poénokat berakni egy élőszereplős filmbe? Itt teljesen értelmetlen, ahogy kilövik a templomtornyot, meg betörik a falat…

    • Így igaz, ezen a kérdésen én is rengeteget gondolkoztam és nem tudom… viszont nagyon sokan vannak akiknek ez bejön és lehet hogy ezért erőltetik ennyire az anime adaptációknál. Én már megtanultam: az anime adaptációk nem nekünk valók 😀

  2. Ó igen, szeretem, mikor már a huszadik bőrt húzzák le olyasvalamiről, amin alapesetben egy vagy kettő lenne 😛 És mindezt csak azért, hogy belepakolhassák Japán összes feltörekvő idolocskáját, függetlenül attól, hogy tehetséges színész-e vagy sem. Nem akarok senkit megbántani, de úgy tűnik, a school life doramák készítőinek lassan már csak ez az egy cél lebeg a szeme előtt. Fanszervíz a minőség rovására.

    • parancsolj, kiegészítettem a postot letöltési linkekkel 😉 én a hotfile-s megoldást ajánlom, nálam az gyorsabb szokott lenni

  3. Kis segítséget kérek. Keresek egy japán filmet. A története, hogy az anyuka elmegy másik városba dolgozni, és magára hagyja gyermekeit. Ők pedig megpróbálnak élni maguktól. Arra is emlékszem, hogy bőröndben cipelik fel a lakásba kistestvérüket, aki kiesik késöbb az erkélyen és meghal. Az MTV2 is vetitette 2008-ban, de sem a cimére, semmi adatára nem emlékszem.

    Ha valakinek van infója, akkor a boxair@gmail.com-ra dobjon egy emailt nekem.
    Köszi

  4. letöltési linkek cserélve! találtam egy 2cd-s linket is, asszem így nem lesz gond a kicsomagolással^^ peace out

  5. Amikor rákattintok, akkor belép a megaupload-ra, de ezt írja ki:

    The file you are trying to access is temporarily unavailable.

  6. Én még nem találkoztam magyar felirattal, úgyhogy végül beletörődtem, és elkezdtem youtubeon angol felirattal, és így sztem tök jó. Nekem akkoris tetszik^^ Igaz h csak azért kezdtem el nézni mert Kin és Kame a 2-ben benne vannak, úgyh kezdtem az 1-gyel…

  7. Sziasztok!

    Én is keresem egy japán film címét! Az egyik ismerősöm mesélt róla, és nekem is megtetszett. röviden annyi a történet lényege, hogy van 2 barát és az egyik fiú szerelmes lesz egy lányba, aki később kiderül, hogy a féltestvére, és a szégyen miatt, amit a lány érez megöli magát. A másik fiú valami miatt börtönbe kerül, mikor kijön onnan bemegy egy bárba és szerelmes lesz a pultosba, aki kiderül, hogy a lánya, és mindezt a barátja rendezte így, hogy ő is megtanulja a szerelem mindenek felett áll. Mi a címe? Tudja valaki?

  8. Hogyan tudom letölteni magyar felirattal???
    És ha lehet ne az AkAppuru-t mondjátok mert ott képtelenség letölteni:S

Hozzászólás