昴 スバル Dance Subaru


Év: 2009

Műfaj: zenés, dráma

Subaru és Kazuma ikrek, álmuk pedig hogy balett táncosok legyenek. Eleinte csak apjuk akadályozza ennek megvalósítását, később viszont egy betegség is. Kazuma ugyanis örökletes betegségben meghalt, csakúgy mint édesanyja annak idején. Subaru számára a tánc maradt az egyetlen boldogság.

Évekkel később már komoly tudással bír, segítőkre is talál. Sada és Isuzu a helyi sztriptízbárban tanítgatja őt, ahol egyébként dolgozik is.  Mana, aki gyerekkora óta jó barátja szintén a balett szerelmese. Őt édesanyja tanítja, aki vele együtt Subarut is felkarolta. Liza Park pedig Amerikából látogat haza és megismerkedik Subaruval. Jó barátnőkké válnak, Subaru sokat köszönhet neki.

Mindhárman indulnak a versenyen, aminek csak egy győztese lehet!

Hát igen, balett… nem az én műfajom, de tetszett a film 🙂 Liza Park szerepében Go Ah Ra(Arako), miatta néztem meg a filmet. De nem bántam meg, gyönyörű film, mellette nagyon megtetszett Subaru(Meisa Kuroki) játéka. Most itt a balerináktól ne ijedjetek meg, nem valami tré filmről van szó, épp ellenkezőleg. Kifejezetten tetszettek a táncos jelenetek. Nagyon hangulatos és nemcsak ez a műfaj játszik szerepet. Nagyon tetszett az utcai táncos jelenet^^ Szépen felépített film, ahogy Subaru kiskorától kezdve tanulja a dolgokat és próbálja a legjobbat nyújtani. A legjobb barátnője pedig mindig támogatja, annak ellenére, hogy mellette labdába sem rúghat. És Liz, aki lehet hogy csak látszólag barát?…(nah most elárultam valamit) És a betegség is érdekes szerepet játszik, és most kicsit SPOILER!

Én például végig azt vártam már, hogy mikor lesz beteg Subaru is, ugyanis örökletes a betegség és még iker is…  a végkifejlettet látva szerintem jobb is lett volna úgy a film, ha ő is meghal. Durván drámai lett volna, de azért így se volt piskóta, szép lezárást kaptunk.

Összességében tehát egy szép, nagyon jó film. A Swing Girls után egy újabb zenés tipp^^ Habár ha hasonlítani kéne, akkor inkább a Shindo, hangulatilag oda jobban húz…  Szeretem a zenés filmeket, adnak egy nagyon jó alaphangot a filmnek. Videókat megnézni! 😉

 

 

14 thoughts on “昴 スバル Dance Subaru

  1. Éppen most nézem és nagyon tetszik. Egy kicsit az “Egy gésa emlékiratai”-ra emlékeztet, mert itt is végigkövethetjük, ahogy a gyerekből nő lesz és valóra válik mindaz, amire vágyik. (Bár még nem tudom, mi lesz a vége.) Hnap megírom, h h tetszett a film második fele. 🙂 Köszi az ajánlást!

  2. Nahh, ma befejeztem és még egy picit meg is ríkatott, szép film. 🙂
    SPOILER
    Maximálisan egyetértek Veled abban, hogy ha Subaru a film végén (esetleg pont a tánca végén a színpadon) meghalt volna, az egész sokkal drámaibb lett volna.
    SPOILER VÉGE

  3. Hoho, mostanában láttam (munka miatt kellett megnéznem), de minden percét élveztem. Imádom a táncos filmeket, lehet balett vagy más is, de ez nagyon ott van. Szerintem is must see! 😉

    • ui.: ez egy manga adaptáció, és abban úgy hallottam meghal a végén Subaru :(, talán a filmben nem akartak ennyire sokkolóak lenni. Vagy terveznek neki még folytatást…

      • igen? 😮 gyóó, sokkolóbb lett volna, megnéznék egy alternatív befejezést is akár 😀 de egy folytatás tényleg jobb lenne…

  4. hali nem tudnátok új linket felrakni vagy megnézni hogy mi lehet a baj? mert nem működik :S :S
    előre is köszi
    (jó az oldal, így tovább) 😀

Hozzászólás