G@me


0168

Év: 2003

Műfaj: thriller, romantikus, dráma

“Game Over”

Shunsuke Sakuma (Naohito Fujiki) a főszereplője ennek a “játéknak”. Szeret nyerni, sőt ha játékról van szó akkor nem ismeri azt a szót, hogy vesztes. 2 éve dolgozik egy projecten a cégének, amikor közlik vele h munkája hiábavaló volt… pedig nagyon jó munkát végzett, sokaknak tetszett is az ötlete, de Katsutoshi Katsuragi (Ryo Ishibashi) a cég elnőkének a fia közbeszólt, így nem volt mit tenni.
Shunsuke bepiál egy kicsit és elmegy Katsuragi házához, hogy jól leteremtse. Ekkor ismerkedik meg Juri Katsuragival (Yukie Nakama),  Katsutoshi Katsuragi idősebb lányával, aki épp átmászik a falon és menekülne… de Shunsuke-be botlik. Hősünk megszánja Jurit, megengedi neki, hogy nála aludjon aznap éjszaka. Kitervelnek valamit. Shunsuke elrabolja Juri-t, persze csak színjáték. Juri ugyanis nem akar tovább az apjával élni, Shunsuke pedig busszúra szomjas. Katsutoshi nem akarja, hogy lánya eltűnését a média is kiszagolja, ezért belemegy a váltságdíjba. Shunsuke nagyon leleményes, egy szenzációs tervet eszelt ki…

Vajon Juri és Shunsuke sikerrel jár?

Annyit elárulok, hogy nem lesz könnyű dolguk. Hihetetlen egy film ez, nagyon érdekes, elképesztő fordulatokkal. Apropó furdulatok…hát én a film végére már azt se tudtam h fiú vagyok e vagy lány 😀 Nagyon szépen megkavarták a végét, nagyon tetszett!! Ugye nem kell mondanom hogy must see 😛

2 thoughts on “G@me

  1. A közepe felé vált sztem nagyon izgalmassá, mikor jöttek a nagy csavarok. Engem a vége kicsit kiábrándított, az előzetese alapján sokkal jobbra, vagy inkább komolyabbra számítottam, de azért szórakoztató volt. A thriller műfaj nagyon-nagyon gyenge benne szerintem, de tetszettek a zenék, meg a gyors vágások (eléggé nyugatias ízlésű volt az egész).

Hozzászólás