20 thoughts on “Crime Squad magyar felirat!

  1. Én is köszönöm az újabb feliratot. Az első rész elején volt egy pillanat, amikor azt gondoltam, nem fog tetszeni ez a sorozat, de nagyon örülök, hogy nem a pillanatnyi hangulatom alapján döntöttem, mert már nagyon szeretem és élvezem.

  2. lehet, hogy én vagyok béna, de egyik helyről sem tudom letölteni a feliratot, pedig nagyon szeretném. segítsetek nekem, köszönöm

    • Szia Min Gee! Én is csak a másodikról tudom letölteni: a rákattintás után feljövő oldalon magára a címre kattintva a lap tetején (Download: CrimeSquad E04 HU.srt), majd a Mentés másként funkciót szoktam választani.

  3. Köszönöm a 4-dik részt.Elkezdtem nézni és eddig tetszik,de inkább majd nemgnézem ha teljes lesz,mert nagyon nehezen tudom kivárni a folytatást.De azért további jó munkát.

  4. De jó, hogy benéztem, meglepetés várt, nagyon köszönöm a 4. rész feliratát🙂
    Köszi, hogy gyorsak vagytok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

