Új project!!! Yokai Ningen Bem


Sziasztok!!!

Az elmúlt napokban elkezdtem nézni a  Yokai Ningen Bem című japán remekművet…imádom!

De annyira, hogy úgy döntöttem ezt is felveszem a fordításaink közé!!! Sorozatot én még nem fordítottam, ez lesz az első🙂

A történet röviden: Bem (Kamenashi Kazuya), Bella (Anne) és Bello (Suzuki Fuku) se nem emberek, se nem állatok… maguk sem tudják, hogyan születtek, mi történt velük. Normális emberi alakjuk van, azonban erős érzelmek hatására(idegesség, stressz…) átváltoznak szörnyeteggé. Próbálják titkolni ezt az énjüket, azonban hála Bemnek, mindig lebuknak így járnak városról városra. Bem próbál segíteni a bajba jutott embereken, de néha balul sül el… Útjuk során a békés életet keresik, illet egy ember, egy professzort, aki talán tud rajtuk segíteni.

 

Remélem azért páran kíváncsiak is lesztek rá😛

5 thoughts on “Új project!!! Yokai Ningen Bem

  1. Helló.Ez tényleg nem rossz sorozat.Már láttam,és nekem tetszett.Csak szólnék hogy már egy fansub csapat lefordította és egy másik is már elkezdte,de nem akarom elvenni a kedvet a fordítástól.Mindenki másképp készíti.

Vélemény, hozzászólás?

