17 thoughts on “Take care of us, Captain felirat!!!

  1. Köszönöm a fordítást Tündének. Kérlek írjátok meg, melyik verziót keressem és hol tölthető le a film, hogy jó legyen hozzá a szöveg. Köszi

    • A D-addictsról letöltheted. Én a 800 MB-os HDTV.XVid-HANrel.avi-t választottam, ehhez tökéletes a felirat.
      Én is nagyon kösözönöm az újabb részt.

  2. Köszönöm szépen az újabb feliratot! Nem bírtam ki, és elkezdtem nézni! Az első rész nagyon ütősen indít, nagyon tud hatni az érzelmekre, teljesen beleéltem magam. Remek sorozat, és Ji Jin Hee szuper vonzó benne! Nagyon jól áll neki ez a szerep is!

  3. Most nézem az eddig letöltött részeket. Nagyon tetszik. A 7. rész szövegével gondom van, mert nekem duplán jelenik meg minden mondat. Nem tudom miért, és hogyan lehet kijavítani.

Vélemény, hozzászólás?

