Take Care of Us, Captain felirat! + bejelentés


Sziasztok!

Örömmel jelentem be, hogy Tünde újabb résszel készült el a sorozatból \o/

Az alábbi linken tudjátok elérni: FELIRAT

Egyébként ezt még nem írtuk, de a fordítások a Darkmurfsub angol feliratai alapján készülnek, köszönet érte!

Enjoy😉

Valamint az elkövetkezendő napokban hetekben egy kisebb adag friss doramával fogunk jelentkezni! Többek között a Quick, az Ashita no Joe, a Heavenly Forest, a Dream High 2, Shokuzai, Hungry!, The World of Silence és még sok sok más fog érkezni🙂

11 thoughts on “Take Care of Us, Captain felirat! + bejelentés

  1. Köszi a 8. részt, izgalmas ez a sorozat! Hálás vagyok a gyors folytatásért, kíváncsi voltam, hogy oldódik meg a késés.🙂

    (Lenne egy kérdésem: a 7. rész felirata nekem minden lejátszón duplán jelenik meg, eddig nem találtam rá megoldást. Tudnátok esetleg segíteni? Megköszönném, mert egy kicsit zavaró. :] )

  2. Nagyon-nagyon szépen köszönöm imádlak érte:):):):) Nagyon jó kis sori ez is nagyon szeretem:):):):) Türelemmel és én is izgatottan várom a következő részt addig is sok kitartást és jó munkát kívánok:):):):) Puszi

Vélemény, hozzászólás?

