Take Care Of Us, Captain feliratok!!!!


Sziasztok!

Tünde további részekkel érkezett a Take Care Of Us, Captain sorozatból, elhozta nektek egészen a 7.részig a magyar feliratokat!!!

Az alábbi linkeken elérhetőek:

3.rész

4.rész

5.rész

6.rész

7.rész

 

Hamarosan érkeznek az eddigi elkészült részek javított feliratai is, sajnos még mindig nem volt időm alaposabban átnézni, ne haragudjatok. De mindenképpen időt szakítok még rá a héten, ígérem! Az eddig, illetve ezek a részek is tehát még lektorált mentesek, az ellenőrzött feliratok később a Fordítások menüpontban lesznek elérhetőek🙂

Addig jó filmezést, itt van +5 rész, köszönet Tündének, enjoy \o/

17 thoughts on “Take Care Of Us, Captain feliratok!!!!

  1. Wow:):) Hihetetlenül szuper vagy:):):) Nagyon-nagyon szépen köszönöm örök hálám és ezer köszönetem érte:):)::) Nagyon gyors voltál, elképesztő):):) Szép estéket szereztél, még egyszer ezer köszönet:):):)

  2. Nagyon köszönöm ezt a csomagot!!!
    Nagyon ügyi vagy🙂
    Szeretem ezt a dorit és általad még jobban tudom élvezni🙂

  3. Köszönöm az újabb részeket. Bár csak akkor fogom megnézni, ha mind kész lesz, mert ha már ismerem a történetet nem szeretek várni az újabb részre. De olyan gyorsan haladsz, hogy szerintem nemsokára megnézhetem.

  4. Hali….eszméletlen ügyesek vagytok….már alig vártam, h jöjjön a többi felirat, de ez a mennyiség felülmúlta a várakozásaim…:D nagyon hálás vagyok nektek….nagyon szépen köszönöm, csak így tovább:D:D

  5. Sziasztok!

    Én még csak nemrég “botlottam” bele ebbe a sorozatba, hosszas megfontolás után (mivel az egyik kedvenc színésznőm a főszereplő, viszont az előzetese nagyon nem tetszett), de nagyon örülök, hogy mégis adtam neki egy esélyt. Nektek pedig azt köszönöm, hogy magyar felirattal is élvezhetem ezt a doramát! Ezer hála és köszönet!
    Türelmetlenül várom a folytatást!

    Niko

  6. A hétvégén kezdtük el nézni ezt a sorozatot és eléggé magával ragadó. Köszönöm a feliratokat és további sok sikert kívánok. :]

Vélemény, hozzászólás?

