Take Care of Us, Captain felirat!!!


Sziasztok!

Tünde elhozta nektek a Take Care of Us, Captain első és második részének a magyar feliratát!!!

A feliratok egyenlőre csak az alábbi linken érhetőek, lektorálás és egyéb pepecselős dolgok után ez is elérhető lesz a Fordításokban, csakúgy mint a többi🙂 Ezt csak azért mondtam, hogy lesz ezen még javítva, csak eléggé nagy időhiányban szenvedünk mostanság. De addig is élvezzétek Doramafanok és köszönjétek szépen Tündének az eddigi feliratokat, hamarosan érkezik a sorozat többi része is!

Első rész

Második rész

13 thoughts on “Take Care of Us, Captain felirat!!!

  1. Szeretném megköszönni, hogy elkezted(tétek) fordítani. Nagyon reménykedtem benne. és lám. Nagyon örülök. Szeretem és nagyon tetszik és érdekesnek is találtam a történetet.
    Sok örömet és persze kitartást hozzá!

  2. Ó, köszi. Nem hallottam még erről a sorozatról, de mindjárt utánaolvasok kicsit, miről is szól. Kitartást a fordításhoz.

  3. Köszönöm hogy elkezdtétek fordítani,álmodni sem mertem hogy valaki elkezdi.
    Eredetiben néztem az idáig sugárzott részeket de így egészen más lesz nézni.
    Sok kitartást és időt kívánok.

  4. Nahát, mit látok?
    Éppen most fejeztem be a koreai nyelvű részeket és itt a magyar felirat is!
    Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan elkezdi fordítani bárki is.
    Nagyon, nagyon köszönöm!

Vélemény, hozzászólás?

