Helyzet van :)


Sziasztok!

Sajnálattal közöljük, hogy az oldalról töröltük a letöltési szekciót! Ennek oka az, hogy az elmúlt időszakban sorban zárnak be a nagyobb letöltési oldalak(megaupload stb.), mert az amcsik inváziót indítottak. Tehát egyébként is már a 90%-a a linkeknek halott volt, na meg  inkább kerüljük a problémát, remélem megértitek!!!

 

Az elkövetkező napokban erőt gyűjtök és csinálok egy letöltési segédletet, hogy honnan is tudnátok hozzájutni kedvenceitekhez🙂

Addig is legyetek jók és olvassatok minket, egyébként jó volt visszaolvasgatni a régebbi bejegyzéseimet, rengetek olyan filmre/sorozatra emlékeztem vissza, amit már rég láttam, úgyhogy bújjátok a Doramafant \o/

 

Üdv: a Doramafan csapata, Sensi, Bulykin & Mayacseszku

 

7 thoughts on “Helyzet van :)

  1. Ez van. Amúgy szerintem ez a mizéria 1-2 hónap alatt lezajlik. És ahány oldalt bezárnak, annyi újat nyitnak. A netet meg ilyen formán már nem lehet cenzúrázni, én azt mondom.
    Másrészt, aki doramát akar nézni, van sok online oldal, mint pl. a Mysoju, ahová naponta kerülnek fel angol felirattal doramák. Meg van sok magyar fansub-csapat is, akik nem adják fel a harcot, mediafire-re, Hellshare-re pakolnak, mert azok még sokáig megmaradnak.

  2. Hmm legjobb lenne keresni egy ázsiai bloglapot és az összes blogot átköltöztetni Kínába, Japánba vagy Koreába…aztán beszélgessenek az amerikaiak csak magukban …Catherina

  3. Ja és még valami: itt jobbra a blogroll sávjában a “Catherina boszorkánykonyhája” megváltozott, át tudnátok kérlek szépen linkelni? én is ki akartam rakni a linketeket, elvileg meg is csináltam egy ilyen dobozt a sajátomon,de nem tudom az okát, miért nem látszik az előlapon😦 remélem még rájövök. Köszike, Cat.

  4. Én azt javaslom, hogy a letöltésekhez jó lenne, ha saját szerveretek lenne. Mondjuk, az is drága, de hosszútávon jobban megérné.

  5. Sziasztok!
    Jól értelmezem, hogy csak a filmeket nem rakjátok ki, de a fordításokat még folytatjátok. Szeretem a munkáitokat és a Coffe house folytatását is már nagyon várom.

    • Csak letöltések nem lesznek már, ugyanúgy fogunk írni filmekről továbbra is🙂
      Természetesen a fordításokat is folytatjuk, csak nagyon kevés idő van a munka illetve az egyetem mellett…

Vélemény, hozzászólás?

