7광구 7 Kwang Gu / Sector 7


 

Év: 2011

Műfaj: thriller, horror, természetfeletti

 

1985-ben indul a történet, amikor egy fúrótoronyból eltűnik egy munkás. A tenger mélyén eddig soha nem látott, furcsa és egyben gyönyörű teremtményekkel/lényekkel “találkozik”.  Évekkel később járunk már, amikor is az eltűnt ember lánya az Eclipse hajón dolgozik, az ellátmányért felel.

A természetfeletti lények ismét előbukkannak. A személyzet tagjai sorra elhaláloznak, és hogy a túlélőknek csak még nehezebb legyen, a helyzetet egy tájfun is súlyosbítja még, ezzel megnehezítve sorsukat.

A főszerepben az a Ha Ji-Won, akit a Haeundae katasztrófafilmből is ismerhetünk, de a Closer to Heaven-ben is nagyszerűen alakított. A Secret Garden-t pedig gondolom mindenki ismeri, ah nem akkor miatta (is) érdemes csekkolni.

A másik, akit kiemelnék a filmből, az Oh Ji-Ho, egy igencsak karizmatikus színész. Őt a The Fugitive: Plan B sorozatban vagy pedig a Chuno-ban láthattátok, csak hogy a legfrissebbeket említsem. Nekem egyik sem jött be sajnos, de a színészi képességivel nagyon is meg voltam elégedve.

A Sector 7 horrorfilm igazából nem mondható horrornak. Jó igen, csúnya szörnyecske látható benne, de azért sokkal durvább filmekkel is találkoztam már horror kategóriában, én inkább egy erősebb thriller jelzővel illetném. A filmet Kim Ji-hoon rendezte, aki még újnak számít ezen a téren, ráadásul 3D-s cucc, amellyel egyébként a koreaiak tisztelegni kívánnak a Bolygó neve: Halál (Aliens) előtt. Hasonló film a The Host, A Gazdatest, itthon is sokan ismerik már, szerintem ez jobbra, látványosabbra is sikeredett.

Izgalmas, érdekes kis film volt, nekem nagyon tetszett. A szörny az…hát a Gazdatestben azért kicsit jobbra sikerült, tehát ez nem volt annyira jó, viszont maga a történet és hogy ezzel a filmmel az Aliens előtt akarnak tisztelegni, az nagyon bejött. Gyönyörű képeket is láthatunk, a tenger mélyén, a hajón, a háttérben. Nagyon tetszett, érdemes szerintem megnézni ez a filmet.

 

 

3 thoughts on “7광구 7 Kwang Gu / Sector 7

  1. A The Host (Gazdatest) nekem igazán felejthető. Végig sem bírtam nézni a béna szörny miatt. A sztorit meg ott annyira túlhúzták, hogy élvezhetetlenné vált. Talán ezt bevállalom, bár nem szeretem a szörnyfilmeket.

  2. Imádtam, nálam eddig az idei legjobb koreai mozi (a másik remélem, hogy a You’re My Pet lesz). Egy pillanatig sem szabad komolyan venni, mert a sztori alapjában véve kreténség, viszont annyira, de annyira menőre van véve, hogy az imádnivaló. Ha Ji-won pedig felkúszott egyből második kedvenc koreai színésznőmmé, azért Kim Ha-neul-t még nem múlja felül.

Vélemény, hozzászólás?

