アタックNo.1Atakku no. 1 / Attack No.1


Év: 2005

Részek: 11

Műfaj: dráma, sport

 

Ayuhara Kozue egy átlagos gimnazista lány, aki az iskolai női röplabdacsapat tagja. Minden energiáját a sportba fekteti bele, szeretne minél sikeresebb lenni. Az iskolai csapatban azonban csak cserejátékosként számításba vett lányt, egyik nap behívják a válogatott edzőtáborába is! A nagy hírnévnek örvendő Inokuma mester lát benne valamit és a meglehetősen érdekes módszereivel megpróbál belőle egy nagy játékost faragni.

Ez azonban nem nagyon tetszik a csapat többi tagjának, ebből sok-sok bonyodalom adódik. Kozue azonban nagyon eltökélt és ég benne a bizonyítási vágy. Reméli, hogy idővel megbékélnek a többiek is és belátják, hogy neki helye van a csapatban…

Ez a dorama az azonos című, 1950-es években kiadott manga alapján készült. A belőle készült szintén népszerű animét pedig Mila, a szupersztár címmel adták nálunk nem is egyszer.  Ueto Aya főszereplésével tehát egy igazán nagyszerű sorozatot kaphatunk, amit érdemes végignézni. Volt szerencsém az animéhez is, a dorama kicsit modernebb, sokkal valósághűbb. A történek kicsit másabb, ugye nem fért volna bele 11 részbe minden, ezért nem kíséri végig a sztorit egészen a világbajnokságig.

Csak a sport miatt kezdtem el nézni, de van benne valami, ami a képernyő elé szegezett. Tetszett a képi világa, a története, nagyon jól megcsinálták.

 

8 thoughts on “アタックNo.1Atakku no. 1 / Attack No.1

  1. Én még jó pár éve láttam ezt a doramát. Meglepett, Ueto Aya játéka, bár nem értem, miért nem adnak neki komolyabb szerepeket is a középiskolás lánykaraktereken kívül. Bár, ez legalább kihívás volt neki, ahogy láttam, és pont ezért tetszett a dorama. Aya végre lehetőséget kapott, hogy ne csak iskoláslány, hanem sportoló is legyen. Nekem amúgy az anime és a live is egyformán tetszett.

  2. Szerintem nem csak diáklány szerepeket kapott eddig. 🙂 Játszott már teniszezőnőt (Ace wo Nerae), stewardess-t (Attention Please), játszott történelmi sorozatban (Yoshitsune), volt ügyvéd (Hokaben), rendőrnő (Zettai Reido 1&2), ninja bérgyilkos (Azumi 1&2) japán Paris Hilton (Celeb to Binbo Taro) és vadóc mostohaanyuka (Abarenbo Mama) is 🙂 Persze lehet, hogy a régebbi szerepek között vagy az általam nem látottak többségében diáklány szerepeket kapott, de én úgy érzem kap ő lehetőségeket bőven és hiába játékfilmek, sorozatok ezek, mégis vannak a karakterekben kihívások. 🙂

  3. Az Ace wo Nerae-ben is diáklányt játszott. Mégpedig olyat, aki teniszezni tanul, nem edző. Az edzője egy férfi volt. A dorama utolsó részében is még csak tanuló. A Specialban lesz egyedül edző, de az már nem a dorama része. Igen, játszott mást is, pl. a felsoroltakat láttam tőle, hiszen nagyon nagy rajongója vagyok az énekesnőnek. De sajnos az esetek 80%-ában még mindig inkább diáklányokat játszik, hiszen olyan az arca. Aranyos, kedves, ártatlan, fiatalos. Persze, nem állítom, hogy más szerepben nem játszik jól, mert igen.

    • Én se állítom, hogy más szerepekben nem játszik jól, de én eddig bőven láttam olyan szerepekben, ahol nemcsak diáklányokat alakít (lásd fentiek :). De mindegy, ebben nem fogunk megegyezni, ezek szerint. No problem 😀

      U.i.: És tényleg, a Nagareboshi ki is maradt, pedig anno nagy hatással volt rám a pilotja.

  4. Ha már Ueto Aya szerepeinél tartunk, feltétlenül emlékezzünk meg a Nagareboshi-ról is. Nagyon eltalálta a máját eladni kész, szexiparban dolgozó, mind fizikailag, mind lelkileg kizsákmányolt lányt. Alaposan meg is lepett az érett alakításával.

Vélemény, hozzászólás?

