차승원 Cha Seung Won


Név: 차승원 / Cha Seung Won

Születési idő: 1970. június 7.

Születési hely: Anyang, Szöul, Dél-Korea

Magasság: 188 cm

Súly: 80 kg

Csillagjegye: Ikrek

Vércsoport: B

Íme, megérkezett mindenki Dokko Jin-je. Már elmúlt 40, 2 gyermekes családapa, és mégis fiatal lányok esnek tőle hasra. xD (Najó, nem általánosítok, de én tuti hasra esnék tőle). Sokoldalú színész, bár munkásságában annyira nem mélyedtem még el, de ez azért is van, hogy a Dokko Jin láz ne halványuljon el. 😀 Nem sokkal a The Greatest Love elkezdése után döbbentem rá, hogy ő a főszereplője az A Day with My Son című remeknek. Tökéletes a kontraszt a sorozat és a mozifilm karakterei között, és mégis mindkettő Ő, és ezt el is hisszük neki. Ahogy rávisz a lélek, hogy búcsút mondjak, Dokko-nak, belevetem magam a sűrűjébe, ugyanis van mit nézni…szerencsére. 🙂

2 thoughts on “차승원 Cha Seung Won

  1. Kedves Sensi, és Bulykin,

    én is imádom Cha Seung Won-t 😀 Már több filmjét is láttam angolul, és szerencsére feliratozgatják magyarul is őket 😀 Nem is értem eddig miért nem… Na de …Ahh, imádom 😀 A Day with my son-t még nem láttam, de az ajánlásotokra biztosan megnézem^^ Én a Ghost House-t szeretném ajánlani tőle, amit nem is ismertem még, de valaki lefordította, így magyarul néztem meg, és cukipofa volt abban is, és jót röhögcséltem rajta^^ A Greatest loveot meg most fogom elkezdeni, csak még nyaralok, és ferde szemmel néznek, ha gép felé közelítek :D:D

    Aja-aja továbbra is a blognak!

    Sam Soon

  2. Kedves Sam Soon!

    Köszönjük, hogy írtál! A Ghost House-t el is kezdtem tölteni!^^ A Greatest Love-hoz és a My Son-hoz pedig jó szórakozást kívánok! 😀

    Máskor is szívesen várjuk az ajánlást, véleményt, észrevételt! 🙂

    Szép napot!~

Vélemény, hozzászólás?

