시티헌터 Siti Hyunteo / City Hunter


 

Év: 2011

Részek: 20

Műfaj: dráma, romantikus, akció

 

Lee Jin-Pyo és legjobb barátja Park Moo-Yul a kormánynak dolgozik. Egy nap egy kockázatos bevetésen a csapatuk 21 tagja köztük Park Moo-Yul is életét veszti… csak  Lee Jin-Pyo éli túl a küldetést. Bosszút esküszik a kormány ellen, ugyanis az elárulta, feláldozta őket. Elmegy hát és elrabolja barátja kicsi fiát Lee Yoon-Sung-t és egy eldugott helyen távol mindentől felneveli őt, egy tökéletes gyilkológépet csinál belőle!!

Lee Yoon-Sung ma már felnőtt ember, tudja, hogy a kormány mit tett vér szerinti apjával. 5 név… 5 befolyásos ember… mindenről ők tehetnek. Lee Yoon-Sung-nak egyetlen dologra kell vigyázni Dél-Koreában: ne legyen szerelmes senkibe! Azonban ő megismerkedik Kim Na-Na-val. Vajon ez hátráltatni fogja őt küldetése elvégzésében?

 

Egy újabb nagyszerű akciósorozat Koreában. Évről évre, hónapról hónapra dobja piacra Dél-Korea az ehhez hasonló szenzációs sorozatait. Történetileg szerintem kifogástalan, kicsit talán túl sötét, de ez az élményt nem rontja. A főszereplő Lee Min Ho, a Boys Over Flowers és a Personal Taste sármos szívtiprója 🙂 MustSEE!!!!

 

10 thoughts on “시티헌터 Siti Hyunteo / City Hunter

  1. Háhá! Most kezdtem el egyszerre nézni mind a három Lee Min Ho-s sorozatot, közben még a Lie to me-t is nyomom, ráadásul még vizsgáim is vannak… Mily felemelő érzés!!! 😀 😀

  2. Én is nézem. Eddig a várakozáson felüli. Mielőtt elkezdődött sok szájhuzogatós komment volt, hogy nem hasonlít a mangára, de én úgy voltam vele, hogy Lee Min Ho miatt csak megnézem. :)) Most három éppen futó sorozatot nézek, ami rettenetesen időt rabló. A Lie To Me-t, a The Greatest Love-ot és ezt. De a három közül ez a kedvenc.

  3. Már csak Lee Min Ho miatt is bele néztem voltam. De a történet is naaaagyon jóó 😀 Először azt hittem valami sötét, öldöklős sorozat lesz, mindeféle humor nélkül, de nem volt igazam! Annyira szerethető az egész, + még ott van a Kim Young Jo szál is 😀

  4. Tegnap este 11kor fejeztem be, az utolsó részt a felétől végigsírtam, erre olyan befejezést kaptunk amitől a hajam égnek állt.
    Imádtam az egész sorozatot, nem vagyok egy hatalmas akció rajongó, sőt inkább kerülöm, de Lee Min Ho miatt megnéztem és nem csalódtam. Egyszerűen szuper volt. Még mindig megtudok lepődni a koreaiaknak milyen divatérzékük van. Még az sem zavart, hogy a nadrágok bokásak rá. : DD Külön tetszett. 🙂

    A végét illetően tényleg más bejefezésre vártam, hatalmas csattanó volt az ami, nem akarom előre lelőni annak aki még nem látta. Alapjáraton happy end lett, de milyen??? Arra vártam majd Maci Nana-val lesz egy szép szerelmes bejfező rész, erre totál nem, ideges is voltam, de már lenyugodtam és végülös kerek volt.
    Kétségtelenül kedvencemmé vált ez a sorozat.

  5. Köszi, már megtaláltam a linket! 🙂
    Most tartok a 10. résznél, elképesztő! Tulajdonképp kellemesen csalódtam, mert valami miatt úgy éreztem az elején, hogy nem lesz jó…De tetszik! És a colos, nyegle Lee Min-ho is tetszik. 😀 Nagyon, ami azért vicces, mert abszolút nem az esetem, de van benn valami vonzó. Majdnem Kim Nam-gil-t is lekörözi…^^

Vélemény, hozzászólás?

