49일 / 49 Days


Év: 2011

Műfaj: dráma, romantikus, fantasy

Részek: 20

Ji-Hyun (Nam Gyu Ri) csodálatos életet él. Szülei mindent megadtak neki nevelése közben, a barátai imádják és mindent megtesznek érte. Ráadásul most készül az esküvőjére is, ugyanis Min-Ho (Bae Soo Bin) és hamarosan egybekelnek.

Lee-Kyung (Lee Yo-Won) pedig az a nő, akinek élete romokban hever. Már korábban elveszített egy számára fontos személyt egy baleset során, azóta nem találja önmagát, depressziós, több öngyilkossági kísérlete volt már.

De vajon hogy kapcsolódik egymáshoz ez a két ellentétes személyiségű nő?

Lee-Kyung egy nap buszra ül és a baleset helyszínére látogat. Ott azonban egy busz elé veti magát!! Valaki azonban megmenti őt, de a busz egy óriási tömegkarambolt indít el. Ji-Hyun pedig épp arra vezet és áldozata lesz ennek a szörnyű szerencsétlenségnek…

Ji-Hyun rögtön magához tér… azonban az csak a lelke. Senki sem látja őt, teste ott hever a kocsiban. A tömeg kellős közepén egy motoros férfi is van, ő az egyetlen aki látja a lányt. Az a férfi egy Időzítő (Jeong Il-Woo) akinek a dolga átsegíteni a lelkeket a túlvilágra. Azonban Ji-Hyun-nak nem ma kellett volna meghalnia…ezért felajánl neki egy lehetőséget! Ha talál három olyan embert – a családtagokon kívül – az elkövetkező 49 napban, akik igaz könnyeket hullajtanak iránta, akkor visszakapja a testét és felébred a kómából.

Ji-Hyun belemegy a játékba… nem is telik bele sok idő, mikor Lee-Kyung testében találja magát! Az emlékei megvannak, már csak az a feladata, hogy találjon három embert…

Történetileg nagyon imponáló én úgy gondolom, és hát a színészek is ismerősek lehetnek. A Ji-Hyun-t alakító Nam Gyu Ri például a See Yaa nevezetű KPOP banda oszlopos tagja volt, épp a színészkedés miatt lépett ki. Sokak kedvence lett rögtön ez a dorama, nem hiába, hiszen a történet haladtával egyre izgalmasabbá és drámaibbá alakul a helyzet. Érdemes mindenképp elkezdeni nézni 🙂

12 thoughts on “49일 / 49 Days

  1. jaj ez nagyon megtetszett. 😀 nem tudnátok nekem segíteni abba hogy honnan tudnám letölteni? és ha van akkor a magyar feliratot honnan?
    amúgy nagyon jó az oldal. 😀 így tovább 😉

  2. nagyon köszönöm de nem tudnál egy másik linket küldeni csak a részekhez mert egyszerűen olyan béna vagyok hogy nem találom :S ?

  3. Én végignéztem – hétről hétre – és őszintén mondom teljesen letaglózott. *-* Nem ilyen végkifejletre számítottam az tény, de ez semmit nem rontott az összképen. Egyszerűen gyönyörű dráma, tele meghatóbbnál meghatóbb részekkek…

  4. Az a karambol a YuYu Hakusho első részét juttatja eszembe. A történet ismerősnek tűnik, de szerintem meg fogom nézni. Szeretem a koreai doramákat. ^^

  5. Én is imádtam! És egyáltalán nem volt kiszámítható a történet – különösen a befejezés. Nekem telitalálat volt az Időzítő figurája – nahát hogy miket csinált szabadidejében! A házassági évfordulós dalról meg elhittem, hogy eredeti 🙂

  6. Sehol se talalom ezt a sorozatot pedig nagyoon tetszik a leiras alapjan .! Nem tudnatok linkelni valami oldalt ahol megtudom nezzni magyar felirattal…nagyon megköszöneem ha küldenetek.:D

Vélemény, hozzászólás?

