悪人 Akunin / Villain


Év: 2010

Műfaj: dráma, thriller, romantikus

Yuichi Shimizu (Satoshi Tsumabuki) egy fiatal, a nagyszüleivel együtt élő srác, aki mindent megtesz nagyszüleiért. Egy nap megismerkedik Yoshino Ishibashi-val (Hikari Mitsushima), aki egy biztosítási ügynöknő. Egy társkereső oldalon ismerkedtek meg… Yoshino nem csak Yuichi-re vetette ki a hálóját, ugyanis Keigo Masuo-val (Masaki Okada) is találkozgat, aki viszont magasról tesz a lányra.

Egyik reggel holtan találják Yoshino-t egy út menti árokban! A rendőrség nagy erőkkel nyomoz, de vajon ki lehet a gyilkos? Yuichi avagy Masuo?? Nehéz eldönteni, ugyanis a gyilkosság éjszakáján a láyn mindkettejükkel találkozott… A rendőrség első gyanúsítottja Masuo lesz, akit elég hamar el is kapnak.

Yuichi pedig menekülésre kényszerül, csak ő tudja mi is történt valójában azon az éjszakán. Megismerkedik egy lánnyal, Mitsuyo Magome-val (Eri Fukatsu). Elég szoros kötöttség alakul ki köztük rövid időn belül, Mitsuyo pedig nem akarja magára hagyni őt, ezért együtt bujkálnak a rendőrség elől.

Csak dicsérni tudom a filmet! A színészi teljesítményekre semmiféle kritikát nem tudok mondani, nagyon jók voltak! A történet és annak alakulása végig izgalmas és érdekes volt, ilyen egy tökéletes romantikus thriller. Kiemelném Yuichi karakterét, nálam ő volt a nyerő. Igaz eléggé szótlan és magának való srác bőrébe bújt Satoshi Tsumabuki, de eszméletlen jó volt, nagyon tetszettek azok az apróbb változások, amikor előbújt belőle a gonosz énje. Yoshino, a.k.a Hikari Mitsushima ezúttal is lenyűgözött, szerintem nagyon jó színésznő, több nagyobb szerepet kellene kapnia…

A film rengeteg díjat besöpört az idén, Satoshi Tsumabuki háromszor is kapot díjat, mint legjobb férfi főszereplőEri Fukatsu szintén háromszor, mint legjobb női főszereplő. Valamint a film elnyerte a legjobb film díját a 2010 decemberében megtartott Nikkan Sports Film Awards-on! Nem is kérdéses, hogy ez a film is Must See!!!!

A Doramafan csapata, vagyis mi elhozta nektek eme csodás film magyar feliratát is!!! Ezáltal jubilálunk is, ugyanis ezzel elkészültünk első, teljes mértékben saját projektünkkel! \o/

 


MAGYAR FELIRAT by Doramafan Fansub Team 😉

14 thoughts on “悪人 Akunin / Villain

  1. Hát, most megint a nosztalgia állapotába kerültem. 🙂 Muszáj lesz megnéznem a ti feliratotokkal is újra. 😀

    Igazi felfrissülés egy ilyen mélységekkel rendelkező “romantikus” filmet, thrillert (nem voltam sosem jó a műfaji besorolásokkal) is látni a sok bárgyú, idealisztikus, rózsaszín köddel átitatott tinifilm után (nem mintha azok között nem lenne szórakoztató).
    Ami külön megfogott benne, – nem tudom más is észrevette-e – hogy egyetlen olyan ember sem fordul elő a filmben, akiről tökéletes értékítéletet lehetne hozni, az ábrázolásában sem csak jó vagy csak rossz az ember. A cím külön piros pont, elgondolkodtató, kire is vonatkozik igazán.
    Jááj, ezért nézek japán filmet, mindig előbukkanhat egy ilyen kis gyöngyszem, amit felhasználhatok a beadandó dolgozataimhoz. XD

  2. Köszi szépen a filmajánlást és a feliratot, alig várom, hogy megnézzem, nagyon jónak tűnik 🙂

  3. Hello!

    Letöltöttem azt a verziót amihez elvileg a felirat készült az asiatorrents-ről.
    Egy .mkv filet kaptam. Nem szokott problémám lenni a filmek lejátszásával, de most gondban vagyok. Próbálkoztam VLC-vel, Media Player Classic-al, MKV Playerrel, KMPlayer-el. Egyikkel sem ment.
    Lehetséges, hogy esetleg sérülten jött le a file és azért nem megy?

    • Elképzelhető, mert nekem is onnan van meg és nálam működött.
      Szerintem töltsd le a GOM Player-t, én mindenhez azt használom, hátha azzal jó lesz 🙂
      De ha nem, akkor talán próbáld meg innen leszedni, hátha ez működik.

  4. Tudom, hogy ez nem idevág, de nem tudtam jobb helyet találni neki. (Talán Okada Masaki lehet összekötő link) Elnézést. Szóval, végre sikerült rátenni a kezem egy angol feliratra a Raiou (The Lightning Tree)című filmhez. Még nem volt időm megnézni, de ha van valaki, akit érdekelne magyar felirat hozzá, akkor lehet, hogy belefognék, mert nincs kedvem vizsgára készülni most. Természetesen itt tenném elérhetővé, ha Sensi és Bulykin nem bánja, de csak ha van érdeklődő iránta.

    • Mi benne vagyunk^^
      Egy linket tudnál adni? Mert én is nagyn kíváncsi vagyok a filmre, eddig nem találtam angolt se hozzá…

  5. SPOILER!!**********

    Teljesen ledöbbentett a film.
    Először nem tudtam hova tenni, hogy a srác miért bántalmazza azt a lányt aki kitartott mellette. De úgy látszik a lánynak ezt kellett átélnie ahhoz, hogy tisztán lásson a sráccal kapcsolatban. Előtte figyelmen kivűl hagyott mindent, nem akart szembesülni a fiú által elkövetett bűn súlyával.
    Nagyszerű ahogy a film bemutatja azokat az érzelmeket amiken keresztülmennek a szereplők a gyilkossággal kapcsolatban.
    Egy kis hiányérzetem azért maradt: Végül csak nem verték be a kis mitugrász képét csavarkulccsal, pedig javára vált volna.
    Amúgy a nagyi miért kérte vissza a pénzt? Ez nem esett le. Van valami jelentősége?

    SPOILER VÉGE*******

    KÖSZI A FELIRATOT! 🙂

    • Elég szegény család volt, ugye nagyapa sorozatosan kórházban van és a fiuk sokat segített be otthon, de aztán ugye kiderült milyen is ő valójában… és gondolom a nagyinak már nem volt pénze…

      • Elnézést, hogy nem küldtem linket. 😦 Mióta hazautaztam vizsgaidőszakra nagyon nehezen jutok netközelbe. :S
        Nem nagyon volt itt érdeklődés felirat után, ezért most elhalasztom. Ha még egy hónap múlva sem lesz magyar felirat senkitől, elkészítem. Most sajnos semmi időm nincs, szó szerint.

  6. SPOILER!!**********

    Már kezdtem én is (a főszereplő lánnyal együtt) azt érezni, hogy Yuichi végülis egy jó ember, pedig ugye ott volt a gyilkosság, amit semmiképp se lehet elnézni neki. Valahogy mégis hajlottam a megbocsátásra, pedig már a film elején érezni lehetett, hogy nem stimmel vele valami. Az obaachant úgy sajnáltam. Nagyon jók voltak a színészi játékok, főleg a főszereplő srác. Mitsuyo nekem nem volt szimpatikus, de a játéka tetszett. Yoshino a Motekiből ismerős Itsuka-chan, őt viszont nagyon bírom! 🙂
    Nagyon köszi a feliratot, érdekes film volt!

  7. Köszönöm a feliratot. Igazán érdekes film volt, habár szerintem ezt többszöri nézésre való,mert hagy sötét foltokat. Pl. Okada barátja többször csendben feltűnik,és érdekesnek tartottam…de végül semmi nem lett belőle…. már-már kezdtem magam becsapni hogy lehet ő a gyilkos,a nyilvánvaló ellenére akkor már. Szóval azt a szerepet nem igazán értem. A másik pedig az hogy ez a film szerintem tipikusan azt akarja bemutatni hogy egy gyilkos mennyire megtévesztő is tud lenni, és hogy ők is emberek…talán szánalomra méltók (ne mindegyik). Itt szemben állt az aki nem gyilkot de velejéig romlott srác egy “jófiúval” aki ha bekattan…. Sajnálatot vált ki, majd végül mégis mindenki rádöbben “mégis csak megölt valakit”. Szóval tetszett a film lénye. Köszönöm.

    • Igazán nincs mit, nagyon örülök, hogy tetszett 😉
      Okada barátjának meg talán pont ez volt a szerepe…a megtévesztés 😛

Vélemény, hozzászólás?

