ベック BECK


Év: 2010

Műfaj: zenés, dráma, romantikus

Ryusuke és a testvére Maho New Yorkból tértek haza. Ryusukeról tudni kell, hogy egy ultratehetséges zenész, gitáros. Amerikában is szerepelt egy bandában és megígérte egyik barátjának, hogy hazájában csinál majd egy bandát, amivel híresek lesznek és befutnak.

Egy nap megismerkedik Koyukival, aki épp az ő kutyáját próbálta megvédeni pár utcai sráctól. Ezt a szívességet Ryusuke azzal viszonozza, hogy megtanítja a fiatal srácot gitározni. Koyuki rengeteg sokat gyakorol, melynek az lesz a következménye, hogy írtó tehetséges lesz és bandát alapítanak! Melléjük társul még Koyuki egyik osztálytársa Saku is, aki dobolni fog. Taira lesz a másik basszusgitáros Ryusuke mellett, Chiba pedig a rap freestyle versenyek helyett beáll hozzájuk, mint énekes! A bandának nevet is kell adni…BECK!!!

Koyuki kezdő létére elképesztően tehetséges, mint kiderül nemcsak gitározni, de énekelni is tud. Hangjával mindenkit lehengerel és ez esélyt adhat nekik arra, hogy felléphessenek egy igazi rock fesztiválon. Már csak egy producert kell találni, aki felfigyel rájuk. Ez nem is lesz nehéz, ugyanis a Beck egyre több rajongót szerez magának a fellépések során.

Ryusukenak azonban van egy titka… amelyre fény derül és óriási zűrbe keveredik.

Gyerekek…hát ez óóriásii!!!! 🙂 MustSee!!!!!! Már említettem, hogy ez egy anime adaptáció, nos nekem az anime szintén nagy kedvencem. Elfogultságom tehát érthető xD De egyébként is hihetetlen hangulatot adott az egész film, egy kerek történetet nagyszerű zenékkel, elképesztő jelenetekkel! Hiro Mizushima szerintem azért nem a legjobb volt, pedig tőle vártam volna, viszont Chiba karektere(Kenta Kiritani) és Shiori Kutsuna(Maho) nagyszerűen teljesítettek. Megjegyzem a fél szereplőgárda együtt játszott a Mei-chan no Shitsuji doramában is.

Egyetlen egy dolog idegesített…Koyuki. Pontosabban nem ő, hanem az “elképesztő” hangja. Ha annyira elképesztő, akkor miért nem bírták nekünk megmutatni?? Egyébként egy hibátlan, szinte mindent felülmúló film, zenei téren eddig ez a király, akkora hangulatot csináltak a koncertek során, hogy legszívesebben tomboltam volna én is az első sorban 😀

4 thoughts on “ベック BECK

  1. Hasonló az én véleményem is erről a filmről!:) Néhány napja néztem meg, nagyon tetszett, be is került a kedvenceim közé. Engem három dolog zavart, iszonyatosan irritált engem is Koyuki “elképesztő” hangja, de nem csak a hangja, hanem a színész is… A harmadik ez a rap-punk vagy nem is tudom hogyan is lehetne kategorizálni Chiba produkcióját, tudom, hogy Chibanak ez a stílusa az animéba/mangába is, de szerintem belefért volna egy kis változtatás, egy szerencsétlen ágrólszakadt rock énekest sokkal szívesebben láttam volna helyette(de tudom akkor a Beck anime rajongóknak nem igazán tetszett volna), de különben tetszett Chiba karaktere!:D Más dolog nem volt ami igazán zavart volna.:) Szerintem a végét még jobban feldobta volna még egy kis drámai beütés, vagyis ha a Lucille kapott volna még néhány lyukat(Ryusukevel együtt)…:)

  2. Sziasztok! Esetleg meg tudnátok mondani, honnan töltöttétek le a filmet? Kerestem torrenten, de sehol nem találtam 😦

    Előre is köszi, Alíz

  3. Szerintem is eszméletlen egy film lett. 🙂 Azt olvastam,hogy nem találták meg a megfelelő hangot és ezért lett ilyen. :S Simán lehetett volna akkor playback, de hát ez van. :/ Mondjuk igazából ez csak akkor zavart nagyon mikor először néztem. Akkor én is ki voltam akadva,hogy vártam az utolsó számig,hogy na na.. hátha hallhatjuk a hangját erre nem. 😀 De végülis,aki olvasta a mangát abban meg semmi zene nincs,mégis elhittük akkor is,hogy jó hangja van 😀 🙂 És Chiba hangjával szerintem nincs semmi gond én nagyon bírtam mind őt mind a hangját a filmben! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

