마이 프린세스 My Princess


Év: 2011

Műfaj: romantikus, vígjáték

Részek: 16

Lee Seol egy átlagos egyetemista. Egy nap azonban kiderül, hogy ő nem más, mint a királyi család egyetlen leszármazottja. Ez azért fontos, mert a Daehan Group elnöke, Park Dong Jae életének legutolsó és egyben legfontosabb küldetésének tartja a restaurációt. A restauráció azonban azzal jár, hogy az összes vagyonukat vissza kell juttatniuk a társadalom számára és természetesen teljes mértékben együtt működni az uralkodóval. A hercegnő oktatásáért, biztonságáért, és gyakorlatilag mindenért, ami vele kapcsolatos, az unoka, Park Hae Young a felelős. Park Hae Young eleinte ellene van a nagyapja tervének, de szépen lassan beadja a derekát, és 100%-osan támogatja Lee Seol-t. Vajon Lee Seol hivatalosan is hercegnővé válik? A társadalom elfogadja? Na és a jelenlegi hatalom? Akiknek nem áll érdekében az uralkodócsalád visszatérése, mennyi aljas tettre lesznek képesek… Fontos szerep jut Lee Seol tanárának, Nam Jun Woo-nak, az intrikák mesterasszonyának, Oh Yoon Joo-nak és persze a királylány nővérének, Lee Dan-nak.

Imádtam-imádtam-imádtam!!!~ Song Seung Hun miatt már eleve pluszponttal indult az egész sztori, de aztán szerencsére nem neki kellett a “hátán vinni” az egész sorozatot. Minden karakter remekül ki volt találva, és fantasztikusan színre is lett víve. A hercegnőt alakító Kim Tae Hee, aki eddig inkább reklám-, mint filmszerepeiről volt híres, pedig ugyancsak sziporkázott. Mindenképp MUST SEE. Szerintem akár többször is. 😉

11 thoughts on “마이 프린세스 My Princess

    • Nem igazán hasonlítanak szerintem…(Itt eleve idősebbek a karakterek, a szerelmi szál “másképp hangsúlyos” mint a Goongban, a királyi családot egyetlen ember képviseli etc…xD)De mindenképp nézz bele, szerintem zseniális! 😉

  1. Sziasztok!

    Elkezdtem nézni és el kell mondjam, hogy nagyon cuki kis sorozat. Kim Tae Hee édes benne, de persze nem miatta nézem, hanem az igen jó képű Song Seung Hun miatt. 🙂
    Köszi, hogy felhívtátok rá a figyelmemet. 🙂

  2. @Rézangyal: nagyon örülök, hogy tetszik! Elhiheted, hogy az elsődleges motiváció nekem is Song Seung Hun volt! ❤

    @k8: egyetértek veled, hogy az esetek mondjuk 80%-ban tényleg nem sül ki sok jó abból, ha valaki reklámok után kezd el filmezni (vagy éneklés helyett/mellett stb.). De az én személyes véleményem az, hogy abszolút rendben van a játéka! 😀 (Szóval adj neki egy esélyt!;) )

  3. Megdöbbentett, hogy mennyire nem vagytok képben Kim Tae Heevel kapcsolatban, főképp hogy már szerepelt egy sor remek sorozatban. Tessék pótolni!!! Én meg majd ezt pótlom. 🙂

  4. Köszönöm az ismertetőt, örülök hogy rábukkantam, mert különben tuti nem nézem meg ezt a sorozatot. Pedig kár lett volna kihagyni 🙂

Vélemény, hozzászólás?

