Fontos közlemény!!! Új tag!!!


Sziasztok!

Bulykin vagyok és roppant fontos híreket hoztam… Apróbb változás várható a hét folyamán! Az a helyzet ugyanis, hogy én el fogok utazni hosszabb időre és nem fogok tudni foglalkozni a bloggal 😦 De gondoskodtam a pótlásomról és Sensivel úgy döntöttünk, hogy bevesszük a bandába egyik – szintén doramafan – barátunkat, aki nem más, mint Mayacseszku!!! Köszöntsétek hát nagy szeretettel, még a mai nap folyamán debütál 😀

Azt azért muszáj elmondom, hogy várható lesz egy picike visszaesés, no nem minőségben, hanem frissességben. Tehát ne várjatok napi friss bejegyzéseket(nem mintha eddig így lett volna XD). Azt viszont le merem szögezni, hogy Maya által a kínai film illetve dorama kategória picit fel fog lendülni!

Azért a héten még én is tevékenykedni fogok, érkezik majd tőlem az InciteM Mill illetve a Red Eagle, amely egy tajvani csoda 😛 Valamint ha időm is úgy engedi, akkor szeretném elkezdeni(és be is fejezni) a Tobousha című japán thriller sorozatot! Enélkül nem akarok távozni xD

Ja-ne~~

7 thoughts on “Fontos közlemény!!! Új tag!!!

  1. Hosszabb idő? Ez mit takar? 😦 Egyébként örülök az új tagnak, a kínai filmek elég jók, legutóbb a Shaolint láttam és nekem tetszett 😉

  2. Kedves Bulykin! Hiányozni fogsz az itteni körökből, remélem jól érzed majd magad az utazás alkalmával. Várunk vissza és természetesen isten hozta az új tagot! 🙂

  3. hát az a helyzet, hogy Angliába utazom, pontosabban költözöm…ugyanis ott fogok dolgozni 🙂
    és mivel nincs laptopom ezért nem fogok tudni netezni sem otthon, viszont első dolgom úgyis az lesz hogy veszek egyet xD csak ahhoz ugye idő kell…

  4. Üdv Maya! Máris kíváncsi vagyok az írásaidra! 🙂

    Ami meg Bulykint illeti, jó utat kívánok, és valószínűleg egy év múlva én is a nyomdokaidba lépek, amikor is friss diplomás pályakezdő munkanélküliként megyek majd valami londoni szállodába takarítani… eh :S

Vélemény, hozzászólás?

