나의 19세 / I’m 19 / My 19 Years / 19 Years Old / 19-Nineteen


Év: 2009

Műfaj: dráma

Ez a film három 19 éves fiatal életét mutatja be. Mindhármuk rosszkor volt rossz helyen és a rendőrség egy gyilkossági ügyhöz kapcsolja a nevüket. A különlegesség az, hogy ők hárman nem ismerik egymást, azonban miután megszöknek az őrsről, együtt kénytelenek tovább menekülni, így kicsit közelebb is kerülnek egymáshoz.

Kiderül, hogy mindhármuknak köze van ahhoz a személyhez, akit holtan találtak és mindhárman kapcsolatba léptek azzal a személlyel a halála előtt…

Elhatározzák hát, hogy kiderítik ki áll a gyilkosság mögött és tisztára mossák nevüket!

A történet nem rossz, ám nekem valami hiányzott… sokkal jobb is lehetett volna a film, mert egész jó elképzelések is voltak, azonban valamiért nem tudott végig lekötni a film. Talán azért mert túl sablonos volt? nemtudom…

Igazából csak T.O.P miatt kezdtem el nézni, nem vagyok elkápráztatva a színészi tehetségétől XD de szimpatikus egy zenész/színész. Érdekesség, hogy nem csak ő az egyetlen Big Bang-es a filmben, ugyanis a másik férfi főszereplő Seung Ri is bandatag. Neki ez volt a második filmje, ezen kívül még a 71: Into the Fire című filmben is szerepel, szintén T.O.P-vel együtt!

Tulajdonképpen egy ez 7 részes Telecinema utolsó része, tehát a sorozat kategóriába is sorolható lenne, de mivel teljesen különálló filmekről van szó, ezért én nem úgy nézem 😛 És azt írják, hogy ez egy japán és korea közös produkció, azonban csak a forgatókönyvíró japán…kicsit fura, hogy akkor miért nem szerepelnek benne japán színészek is?!

Egy szó, mint száz: egynek elment 🙂 officsále music videó is van, tessék nézni!

7 thoughts on “나의 19세 / I’m 19 / My 19 Years / 19 Years Old / 19-Nineteen

  1. Hmmm, lehet csak én vagyok buta, de a cím alatti szavazás opció az a filmre vagy az írásra vonatkozik? Eddig valahogy sosem foglalkoztam vele. *blush*

  2. Seungri a 71: Into the fire-ben? Na én erről nem tudok, pedig már vagy 3szor láttam a filmet…

    amúgy bele kezdtem ebbe a filmbe, de nem kötött le…majd adok még egy esélyt azért neki 🙂

    • hmm…elképzelhető, hogy tévedek egyébként 😛
      Most hogy jobban megnézem, a 71 című szintén 2009-es filmben szerepelt…bezavart…
      bocsika *.*

  3. én láttam a filmet és nagyon tetszett(lehet azért mert Big Bang rajongó vagyok^^)…persze csakis TOP miatt néztem meg és megkell hogy mondjam elégedett vagyok az alakitásával és a Seung Ri-ével is mindketten tehetséges szinészek:D

Vélemény, hozzászólás?

