クローンベイビー Clone Baby


 

Év: 2010

Részek: 11

Műfaj: sci-fi, thriller, misztikum

 

Van egy szék, amit nekünk szánt a sors. Vannak olyan emberek akik körbe mennekés eltitkolják a vágyaikat, hogy abbana székben üljenek. Harcolnak vagy megölik egymást a helyért. És…létrehoztak 11 életet, hogymegcélozzák azt a széket. Klónként születtek, azonban van egy “de”. Meg kell ölni egymást az egyetlen székért. Ez annak a 11 klónnak a meséje.

Aoyagi Masamune öngyilkosságot követett el. Halottnak kellene lennie, devalamilyen ok miatt él. Kikuchi Hiro végzett vele, aki most ismét megjelenik és felajánlja, hogy szerepet cserél vele… Ugyanekkor különös gyilkosságok kezdődnek, ezek a Tanabata (Július 7.) gyilkosságok. Az áldozatok mind 19 évesekés Tanabatán születtek. Ugyanaz a jel van mindegyik áldozat jobb karján.

Mivel két klón azonos génekkel nem létezhet, a sorsuk meg van pecsételve. A vonzás törvénye volt a végzetük, aholnem számít, hogy milyen messze vannakegymástól, mint a mágnesek vonzzák egymást. Miért hozták létre a klónokat a világban?

 

Óriási sorozat!!! Must See!!! Hangulatilag hihetetlen és roppant érdekes, ez ugye az ismertetőből is kiderül. Ajánlom mindenki figyelmébe, engem egyenesen magával ragadott! Érdekesség, hogy eltér picit a megszokottól, ugyanis a részek csak 25 percesek kb., de minden perc izgalmakkal teli!

Magyar felirat elérhető a d-addicts megfelelő topikjában, jelenleg is fordítás alatt 🙂

 

10 thoughts on “クローンベイビー Clone Baby

  1. Ez a film volt az első japán dorama, amit láttam. Nem csalódtam benne nagyon tetszett. A magyar fordításokat is nagy izgalommal vártam. A zenéje is nagyon ott van. Csak azt sajnáltam, hogy kevés rész és azok is rövidek, de az igaz, hogy így sokkal izgalmasabb. Remélem lesz folytatása. 🙂

  2. Őszintén? Remek volt, csak kár, hogy ilyen rövid. Viszont megérte megnézni. És szerintem az utolsó rész vége nagyon folytatásért kiabál. Remélem, lesz még belőle második szezon, mert elnézegetném még egy ideig.

  3. Helló. jó lett ez az ismertető. :3 főleg így, hogy már megnéztem a sorozatot, még jobbnak találom… : D amúgy nekem is nagyon tetszett. *,* csak a vége így tényleg lezáratlan… nem tudjátok, van valami hír arról, hogy esetleg folytatják? >.<

  4. Amúgy, nekem Hiro a legszimpibb karakter. Az a pimasz, vészt jósló mosoly és az a helyes arc… AH! Na, meg a személyisége sem utolsó. *.*

Vélemény, hozzászólás?

