송승헌 Song Seung Hun


Név: 송승헌 / Song Seung Hun

Becenév: Kemény Legény

Születési idő: 1976. október 5.

Születési hely: Suyuri,Szöul,Dél-Korea

Magasság: 180 cm

Súly: 70 kg

Csillagjegye: Mérleg

Vércsoport: B

Ügynökség: Storm S Company

A képen látható úriember már a kicsit idősebb(!) xD generációhoz tartozik, legalábbis, ha az oldalon bemutatott színészek, színésznők átlagéletkorát vesszük. Viszont az idősebb, korántsem jelent öreget! Sőt, fokoznám, vele nyer értelmet a következő kijelentés (amit persze egy vele kapcsolatos cikkben olvastam, de ha nem így történt volna, akkor is 100%-osan igaz lenne rá ㅋㅋㅋ): “Nothing sexier than a grown man who does not need shoulder pads to fill out suits and has the ability to grow a proper mustache.” De most, hogy már kellő mértékben kifejeztem rajongásomat iránta, térjünk át a filmjeire. 😀 Kicsit össze-vissza haladtam velük…xD Még régebben láttam a He was cool című filmben, ahol az azóta elhunyt Jung Da Bin-nel játszik együtt. Nem rossz sztori, iskolás, szerelmes, újranézős, lehet írós. xD Aztán következett kisebb szünet. Majd a My Princess című, most is futó sorozatnak köszönhetően, újra fellángoltak az érzelmek…x’Đ Ennek örömére vágtam bele, az 56(!!!) részes, East of Eden című sorozatba, eltökéltségem szavakba nem foglalható. 😀 A 30. résznél tartok, úgyhogy el kell, hogy mondjam, nem rossz történet. És, ha csak ezt a sorozatát látná valaki, már nem lenne kérdéses miért az a beceneve, hogy Kemény Legény (Tough Guy).:D De van neki egy Fate című munkája is, az ismét csak erősítené jogosultságát az előbb említett címre.:D Várakozik megtekintésre még a The Invincible / 무적자 (A Better Tomorrow) illetve, az amerikai Ghost (Patrick Swayze és Demi Moore)  japán remake-je!!!!!! (Kicsit nagy a differencia, de az a jó színész, aki sokoldalú, nemde?) 😀 Aztán ha még eddig nem látott kincsekre bukkannék vele kapcsolatban, arról tudni fogtok! Lájkoljátok Őt, mert…! Csak, mert megérdemli! <3<3 😀

One thought on “송승헌 Song Seung Hun

  1. Szerintem Ő a legjóképűbb koreai szinész, európai szemmel is gyönyörű!!!! Én speciel minden film főszerepét neki adnám, mert még csak nézni is jó! A My Princess-t már 6-szor láttam és nem birom megunni!! Ha szomorú vagyok csak belenézek, nézem ezt az “Istent” és már jobb is a kedvem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

