시크릿 가든 Secret Garden



Év: 2010/11
Műfaj: romantikus, komédia, fantasztikus, dráma
Részek: 20

Kim Joo Won egy elkényeztetett, egocentrikus milliomos csemete, akinek ezek mellé a “remek” tulajdonságai mellé rengeteg fóbia is párosul. Például soha nem utazik liftben, mániákusan ügyel az egészségére és kerüli a veszélyhelyzeteket, és nem utolsósorban, csak nyitott tetejű sportautóval jár. xD Gil Ra Im ennek a tökéletes ellentéte. A lány kaszkadőrként dolgozik, nincs családja és szegényes körülmények között él. A férfival ellentétben, ha hibát követ el, bármikor és bármennyiszer képes azt mondani ‘Sajnálom’. Mi közük nekik egymáshoz? Eleinte semmi (vagyis úgy tudjuk). Kim Joo Won maga sem tudja miért, de elkezdi keresni mindig az alkalmat, hogy Ra Im közelében lehessen. A nő azonban nem egyszer a tudomására adja, hogy a terhére van, ennek ellenére Joo Won nem adja fel a célját, hogy Ra Im-ot meghódítsa. A kapcsolatuk alakulásában hatalmas szerepe lesz annak is, hogy egy erdei “kirándulás” alkalmával testet cserélnek… Itt van nekünk még egy Oska is, ő Joo Won unokatestvére, és Ra Im kedvenc énekese. Az ő pályájának és életének az alakulását is nyomon követhetjük.

Szórakoztató sorozat! Persze nemcsak Hyun Bin miatt. xD Először gondolkoztam, hogy elkezdjem-e, mert bevallom őszintén, a sci-fi meg fantasy, az valahogy nem az én világom. De itt megfelelő mértékben volt jelen, ez a testcserés dolog tényleg, még számomra is felfogható dolog. 😀 A szerelmi sokszögek itt is jelen vannak, mint a drámák többségében, ugyanúgy mint a szülői tiltások. A Hyun Bin édesanyját játszó színésznő (Park Joon Geum), nagyon-nagyon irritáló (itt is), de a karaktere megköveteli, ezért nem bírálom. Szegényt úgy látszik nagyon megtalálják ezek a szerepek (a Smile, You-ban ugyanilyen karaktert kellett megformálnia). Tragédiára itt is fény derül, akármennyire vicces alapvetően a sorozat, szóval zsepiket ne felejtsétek el! MUST SEE~! 🙂


A 2. videót inkább a sorozat megnézése után javasolnám megtekintésre! 😀

21 thoughts on “시크릿 가든 Secret Garden

  1. az egyik legjobb sorozat! 😀 nem bánom, hogy megnéztem, mert jókat nevettem és sírtam rajta ^^
    szerintem abszolút MUST SEE 😀
    és hát Hyun Bin…ő volt a legelső koreai férfi az életemben 😛

  2. Csak is Hyun Bin miatt kezdtem el nézni (a The world that they live in-ben szerettem még anno bele…), és abszolút megérte. A színészek egyszerűen fantasztikusak voltak! Lehengerlő volt. Számomra a 2010-es év egyik legjobbja, tele csodálatosabbnál csodálatosabb OST-okkal. Teljesen megértem hogy Dél-Korea lázban ég miatta… *-*

    De egy kicsit szomorú is vagyok, hogy nem látom ezután Hyun Bin-t 2 évig a katonaság miatt. Tavaly májusban Lee Jun Ki, most Hyun Bin, utána Lee Teuk… Ilyenkor igazán utálom ezt a rendszert.

  3. Teljes mértékben egyetértek Veled!^^
    Nekem is fáj a szívem érte/értük, tavaly Joo Ji Hoon, 2009-ben Jo In Sung… Minden évben átmenetileg elvesztünk valakit…T-T XD

  4. Sziasztok! Nem tudja valaki megmondani, hogy melyik részben viselte Yoon Seul azt a kulcsokkal kirakott felsőt? Az annyira tetszett, csak már kitöröltem a vidiket és nem akarom az összeset átböngészni. Remélem valaki át tudja nekem futni… Köszönöm 🙂

  5. Sziasztok!
    Én nemrég szerettem bele a koreai doramákba, és egyszerűen nem tudok lekattanni róla. 7-et láttam eddig (Dae Jang Geum, Shilla, Dong Yi, Iljimae, Yi San, Prosecutor Princess és Secret Garden).
    A “régiek” közül az Iljimae viszi a prímet, a 21. századból pedig abszolúte a Secret Garden. 2 nap alatt megnéztem, végigbőgtem az utolsó részeket. Hatalmas benyomást tett rám. Nem értem, miért nem ezeket adják a tévében a sok értelmetlen brazil sorozatok helyett…
    Nah mindegy, a lényeg, köszönöm, hogy rajtatok keresztül rájuk találtam 🙂

  6. Nekem is sokan ajánlották, hogy ez egy nagyon jó sorozat, ezért minden bizonnyal meg fogom nézni. Biztos vagyok már most benne, hogy tényleg olyan jó, amilyennek mondják. ” )

  7. Én ma néztem meg a 17. részt…. hát még soha nem sírtam ennyit egy filmen sem, és persze a vicces részek is nagyon jók!!! Már vagy 30 doramát végignéztem, és ez tette rám a legnagyobb benyomást! Nekem ez a dorama a No.1!!
    Kíváncsian várom az utolsó 3 részt! 😀

  8. Sziasztok:) én ma fejeztem be pont, az utolsó részekbe annyira belemerültem, hogy észre sem vettem hogy vége, nagyon gyorsan elteltek… Nem tudtam abbahagyni a nézését annyira érdekes sztori 🙂 ez volt a 8. dorama amit láttam és ez benne van nekem a top 3-ban 🙂 nagyon jó kis sorozat, ajánlom mindenkinek. 🙂

  9. Sziasztok !
    Én elkezdtem nézni ezt a doramát magyar felirattal csak sajnos az oldalon beszüntették és hiába keresem lefordítva nem találom :S
    Nem tudtok mondani olyan honlapot ahol fenn van ?
    Köszönöm előre is 🙂

    üdv.Regi

  10. sziasztok!
    legnagyobb sajnálattal láttam a kialakult helyzetet a fordítók oldalán. ha vki tja honnan szerezhetném meg a sorozat feliratait nagyon nagy szívességet tenne nekem.
    ezúttal kívánok mindenkinek boldog újévet
    감사합니다
    새해 복 많이 받으세요

  11. Nekem is felejthetetlen élményt nyújtott a sorozat! Már több mint egy éve vagyok sorozat függő, és az idei karácsonyra külső merevlemezt kaptam, hogy tudjam őket hol tárolni! Nagy bosszúságomra az átpakolásnál sikerült valahogy az utolsó két rész fordítást eltüntetni, most vagyok bajban! Valahogy pótolnom kell, addig nem nyugszom! Ezért SOS, valaki segítsen ki!!

  12. Nekem is nagyon kéne a felirat! Akár e-mailben is, vagy akárhogy. Megnéztem az első részt, mert annak még kinn a felirata, de a nélkül nem tudom folytatni, pedig nagyon tetszik. Ezért valaki pls segítsen!

  13. Fenn van a viki.com-on a teljes film, meg lehet nézni. Én az Ost-ját szeretném letölteni, tudja valaki honnan?
    Köszi.

Vélemény, hozzászólás?

