Doraman Awards 2010


Eltelt egy újabb év, mi pedig nagyon büszkék vagyunk ismét! Sokat fejlődött az oldal, rengeteg a komment, köszönjük szépen a dicsérő szavakat!!! Boldog Új Évet mindenkinek, reméljük jövőre is kitartotok mellettünk 😉 Mint ahogy azt látjátok, egy új oldal vált elérhetővé, Fordításaink címen. Igen jól gondoljátok, jönnek majd a feliratok a Doramafantól is \o/ Egyenlőre nem gondolkozunk nagyban, csak kedvet kaptunk a fordításhoz, reméljük nem okozunk csalódást!

És akkor… Doramafan Awards 2010!


A kategóriák nyertesei a következők:

Legjobb sorozat: Sunao ni NarenakutePasta / Mary Stayed Out All Night

Japánban egyértelmű fölénnyel győzött mindkettőnknél, no komment, ezt látni kell, látni érdemes. Koreánál viszont holtverseny, a Pasta a legjobb, viszont a Mary az abszolút kedvenc 😛

Legjobb film: The Girl Who Leapt Through TimeThe Man from Nowhere

Naka Riisa a fellegekbe repíti a filmet, amely szerintem már önmagában is megállja a helyét, egyszerűen szenzációs, nagyon drámai, szinte hibátlan alkotás! A The Man from Nowhere pedig nagyon akciódús, egy igazi koreai film, legjobban az I Saw The Devil-hez hasonlítanám, kritika hamarosan érkezik.

Legjobb színész: Jang Geun SukHyun Bin / Nishikido Ryo

Hyun Bin-t a jelenleg is futó Secret Garden óriási sikere miatt választottuk és persze, mert megérdemli. Jang Geun Suk pedig az idei év felfedezettje nálunk, hamar ledaráltuk az összes filmjét. Japán fronton pedig Nishikido Ryo nyert, aki évről évre bizonyít, tavaly ugye az Orthros no Inu, idén pedig a Joker azok, amikben kiemelkedő szerepet nyújtott.

Legjobb színésznő: Naka Riisa / Ueno Juri / Moon Geun Young / Gong Hyo Jin

Naka Riisa…szerintem ez az ő éve volt, több sorozathoz is adta a nevét, szenzációs színész, nagyon bele tudja élni magát a szerepébe. Ueno Juri már évek óta bizonyítja, hogy nagyszerű színész, tette ezt idén is. Gong Hyo Jin és Moon Geun Young pedig az idei év két legfelkapottabb sorozata, a Pasta, illetve a Marry Me, Mary miatt került be a nyertesek közé, nem hiába…

Ennyi lett volna, ~~ 謹賀新年 Boldog Új Évet~~

7 thoughts on “Doraman Awards 2010

  1. A Sunao ni Narenakute-t nem láttam még, viszont a The Girl Who Leapt Through Time c. filmet igen, pont azután, hogy javasoltátok, és egyet kell értsek: nagyon jó film, és határozottan meglepett, mert azt hittem, egy átlagos kis vicces vígjátékféle lesz, de annál sokkal több, és ez pozitív 🙂 Naka Riisa pedig azon kívül, hogy helyes, jó színésznőnek bizonyult 🙂

  2. Boldog új évet Nektek is! (a karácsonyról én is lemaradtam :P)
    A Sunao… nekem annyira nem tetszett. Erősen indított, de aztán mintha egy kicsit leengedett volna. + Engem nagyon sokban emlékeztetett a Last Friend-re.
    A The Girl Who Leapt… -t még nem láttam, de rajta van a listán. 🙂 Elkerülte a figyelmemet, hogy kijött DVD-n – köszi, hogy írtatok róla.

  3. Érdekes listák, egy rakat, számomra ismeretlen név van rajtuk. Mivel a döntések többségét a sorozatok alapján hoztátok, így nem is nagyon tudok hozzászólni. Naka Riisa jó döntés, az idei 2 legjobb japán filmben ő volt a főszereplő (a Time Traveller mellett a Zebraman 2 a másik), de adjatok egy esélyt Zhang Jingchu-nak is, az Aftershock-ban hatalmasat játszik.
    A The Man from Nowhere ízlés kérdése, én úgy érzem, hogy a 2000-2005 közötti koreai filmekhez képest a mostaniak sehol sincsenek, így szinte mindegyikben csalódok.

    Keep up the good work! 🙂

  4. Boldog Új Évet kívánok én is! Ueno Juri mint legjobb színésznő választással én is nagyon egyet tudok érteni, Nakai Riisában pedig én is látom a potenciált, nagyot nőtt a szememben ebben az évben.
    tényleg ott van a lehetőség, ebben az évben számos, igen eltérő karakter megformálásával bizonyította ezt.

    Folytassátok csak így tovább! (és remélem a Hét képe rovat is visszatér majd egyszer 🙂

    • Köszönjük szépen! 😉
      Hát igen a Hét képe…azzal nagy gondban vagyunk, sokat gondolkoztam rajta, hogy mi legyen…mindenképpen lesz folytatás, de elképzelhető, hogy csak időlegesen. Szóval nem lesz heti friss, hiába a Hét képe XD egyszerűen kifogytunk az ötletekből és időhiánnyal is küszködünk^^’
      De azért örülök, hogy várod! 😀

Vélemény, hozzászólás?

