Helyzetjelentés


Sziasztok!

Hoztam egy kis beszámolót az elmúlt hetek történéseiről és egy jó hírt! Nos, úgy volt, hogy Sensivel elkezdjük fordítani a Mary stayed out all Night (2010) sorozatot. Jang Geun Suk és Moon Geun Young egy sorozatban?? Garantált siker 😀 Sajnos egy fansub – amely azóta már el is készült az első rész magyar feliratával – hamarabb lefoglalta, mint mi. De ne csüggeggyetek, a kedvünk megmaradt a fordításhoz és igaz nem vagyunk egy fansub csapat, de szemezgetünk más doramákkal, hátha valamelyiket szimpatikusnak találjuk.

És mi a jó hír? Hát a jövőhéten belendülök picit(Bulykin) és frissítgetek, érkezni fog a FaceMaker és a Himitsu! Valamint még a Sayonara Itsuka is terítékre kerül majd!! \o/

Ha bármi változás lesz, esetleg találok még mást is amihez kedvet kapok akkor jelzem, addig is kitartás kedves Doramafanok 😉

Szerk1.: Secret Garden is érkezni fog reményeim szerint!!

5 thoughts on “Helyzetjelentés

  1. Nagyon jo hogy forditjatok ez a dramat mert en is nezem bar nem vagyok a fuggoje de minden heten leulok es megnezem, epp ma neztem meg a 7.reszt.

    amit szeretnek ajanlani nektek az a Secret Garden most megy ez a sorozat es ennek viszont nagy rajongoja vagyok mert nagyon joooooo
    nekem mar megvannak a reszek csak hianyzik a felirat 😦 jo lenne ezt is forditani
    udv katita

      • elnezest ha nem ertettem jol a lenyeg az hogy lesz hozza magyar felirat ami jo
        aminek nagyon orulok hogy van felirat a Secret Garden-hez
        ugyesek a forditok hogy ilyen gyorsak 🙂
        udv katita

  2. Ha jól értem akkor a Sayonara Itsuka-hoz is lesz magyar felirat?:) Ha igen honnan tudom leszedni? Mert akkor megvárom és nem nézem meg angollal!:)

    • nem jól érted 😛
      arról csak írtam. Viszont ahogy nézem nem igazán tervezi egyik fansub csapat sem a fordítást, úgyhogy ne várj és nézd meg most 😀

Vélemény, hozzászólás?

