ダーリンは外国人 Darling wa Gaikokujin My Darling is a Foreigner / Is He Turning Japanese?


 

Év: 2010

Műfaj: romantikus, dráma

 

Hogy hogyan viszonyulnak általában a japánok a külföldiekkel való házassághoz? Inoue Mao és Jonathan Sherr főszereplésével a My Darling is a Foreigner-ben talán választ kapunk erre a kérdésre is 🙂

Saori(Inoue Mao) egy mangaka (manga artist). Tony a japán nyelv szerelmese lett, így döntött hogy Japánba költözik. A sors hozta őket össze, mindkettőjüknek szerelem volt első látásra. Ahogy telik az idő, az összeköltözés után már a házasság is szóba került és természetesen a bemutatás a szülőknek… ami nem lesz egyszerű X’D

Saori nővére épp most házasodik, úgy gondolja az esküvő egy megfelelő alkalom lehet Tony bemutatására. Vajon hogyan fognak viszonyulni Saori szülei ahhoz, hogy lányuk egy amerikai férfit szeret? És ez mennyiben sínyli meg Saori és Tony kapcsolatát?

 

Érdekes egy történet, ami mellesleg igaz is. Saori Oguri Darling was Gaikokujin című mangáján alapul, ami 2002-ben íródott és közel 3 millió példányban kelt el. A manga egyébként Saori Oguri saját életéről szól és férjéről Tony Laszloról. MustSee

Kicsit mélyebb, érzelmesebb mint amire én számítottam, de ezzel nincs gond. Nagyon aranyos és tényleg érdekes kis története van, Mao-chan imádnivaló, mint mindig és Sherr is elég jól alakított, bár a pali nekem nem szimpi. Talá egy kicsivel humorosabbra is lehetett volna venni a figurát, annak jobban örültem volna.

 

12 thoughts on “ダーリンは外国人 Darling wa Gaikokujin My Darling is a Foreigner / Is He Turning Japanese?

  1. hmm jónak tgűnik 😛 a színésznőt meg alapban imádom… 😛 asszem teszek vele egy próbát 😀 köszi az ajánlást 😀

  2. Kár, hogy nagyon gyenge lett. A taxiból kiszállás utáni eksztatikus találkozás meg abszolút kiábrándító, a legrosszabb brazil szappanoperákban sincsenek ekkora “véletlenek”… 😀
    Ebből a témából sokkal többet ki lehetett volna hozni (szerintem az eredeti manga ki is hozott, de nem olvastam), asszem bármelyik japán ismerősömtől kértem volna hasonló sztorikat, színvonalasabbat hoztunk volna ki belőlük…
    Viszont létezik egy I Am Nihonjin című film, azt látta valaki? Kicsit hasonló témát boncolgat, csak abban az USA-ból hazatérő japán érzi magát külföldinek (ha jól olvastam a szinopszisát).

  3. Egy töltő link és egy kis feliratnak nagyon örülnénk ! :$
    /esetleg aki tud ajánlani…az irjon ide hogy más is lássa ;)/

  4. hűha… az előzetes igérget számomra pár kellemes pillanatot, úgyhogy szépen le is tőtikézem : D Kíváncsi vagyok rá, az egész cselekményre, és hogy hogyan végződik : D Bár ezt alapjában véve lehet tudni xDD

  5. Állítólag van hozzá magyar felirat is, de nekem még nem sikerült megtalálnom. Talán tud róla valaki, szívesen megnézném.

Vélemény, hozzászólás?

