이민정 Lee Min Jung


Neve: 이민정 / Lee Min Jung

Születési idő: 1983. február 16.

Születési hely: Dél – Korea

Magasság: 167 cm

Súly: 49 kg

Csillagjegy: Vízöntő

Vércsoport: O

Ügynökség: Barunson Entertainment

Nos, e bájos hölgyemény a Smile, You című sorozatban lopta be magát a szívembe. 45 részes sorozatról van szó, nem csoda tehát, hogy nehezen vágtam bele.XD Megnéztem, és mihelyst időm engedi, írom a postot. Ezen kívül a Boys Over Flowers-ben láttam, ahol Gu Jun Pyo menyasszonyát alakította. Azt hiszem ezekkel ki is fújt, az általam ismert alkotások száma. XDD De azt biztosan állíthatom, hogy egy tehetséges színésznővel állunk szemben. Valószínűleg még szétnézek a filmjei, sorozatai között, és ha lesz olyan, amiről érdemes, arról írok. XD Összességében azért esett rá a választásom, mert amellett, hogy szép, tehetséges is és nem irritál.:D

(Elnézést a késedelmes postért, de azt hiszem, számot vetve eddigi életemmel (legalábbis az egyetemivel), most vagyok a leginkább elhavazva, ergó se időm, se energiám se filmnézésre, se az írásra T-T, de így jár az aki nem tud bánni az idejével vagy túlvállalja magátXDDDDDD), mindenesetre azért drukkoljatok nekem és ne felejtsetek el :D). Szép estét Minden Kedves Olvasónknak! Sensi~

4 thoughts on “이민정 Lee Min Jung

  1. Szia!
    Nos, az ázsiaiaknál a vércsoportnak nagy jelentősége van. Minden vércsoporthoz különböző személyiségjegyek társulnak. A “működése” talán a mi horoszkópunkéhoz hasonlítható azt hiszem.

Hozzászólás