美丘 Mioka


Év: 2010

Részek: 10

Műfaj: dráma

Egy nap Taichi megment egy lányt, aki öngyilkos akar lenni. Az egyetemről akar leugrani, de Taichi visszahúzza őt. A lány neve Mioka. Ez a név mindent megváltoztat, Taichi szerelmes lesz és élete pedig fenekestül felborul.

Mioka egy nagyon eleven lány, ami a szívén az a száján típus. Eleinte sokan nem kedvelik, de később mindenki megszereti őt. Van egy titka, amit még Taichi sem tud… gyógyíthatatlan agybetegségben szenved és már csak pár hónapja van hátra. Nagyon kegyetlen betegség ez, idővel elveszíti az irányítást a teste felett, az összes emlékét is elfelejti majd. Nem ismeri majd meg sem a családtagjait, sem a szerelmét, sem pedig a barátait…

Ezzel a félelemmel kell együtt élnie és várni a hátralévő időt. Mioka…

Úgy bizony, egy újabb nagyon drámai darab ami egy betegséggel foglalkozik. A főszerepben nem más, mint Yoshitaka Yuriko. Őt azért említem meg, mert nagyon lehúztuk a Tokyo DOGS és a Juryoku Pierrot / Gravity Clown után. Megkedvelni ezután sem sikerült, de szerintem jót tett neki ez a szerep. Illett hozzá és végülis jól hozta a szerepét, főleg a dorama második felében, amikor már a leépülés szemmel látható volt, ezért most nem bántanám 😀 A történetre panasz nem lehet, szépen felépített és jól kidolgozott. A többi szereplő is nagyon szimpatikus, főleg Taichi barátai. Must See

7 thoughts on “美丘 Mioka

  1. Yoshitaka Yurikót ne tessék bántani. :)Olyan édes hangja van. Én nagyon szeretem. A sorozatnak az eleje nagyon jó, azt tovább húzhatták volna. Igazából a második felével sincs semmi baj, csak ezekből a meghalósakból olyan sokat láttam, hogy lassan már nem tudnak meghatni. A Taichit játszó színész srác viszont most nőtt a szememben, mert amikben eddig láttam kimondottan idegesített, de itt valahogy felnőtt a szerephez. Én is ajánlom megnézésre!

    • Taichi nekem is szimpatikus volt, mind a karaktere mind pedig a színész.
      Nem tudom miért de én az ilyen “meghalós” drámákat nem tudom megunni…
      Köszi a kommentet! 😉

  2. Sziasztok!

    Egyetértek leegyeppel, a vége nekem is egy kissé vontatott volt. Nagy lelkesedéssel kezdtem nézni, ez úgy a 7. részig meg is maradt, utána már sok részt áttekertem (bocsika…), mert már sok volt. Én is immunis lettem a meghalós sorozatokra 🙂

    De amúgy nem rossz dorama.

  3. Hello!

    Szeretem a koreai és a japán filmeket, doramákat még nem néztem.
    Olyan doramákat keresnék így elsőre amik a következő általam kedvelt filmekhez hasonló stílusúak: My sassy girl, Castaway on the moon, Il mare.
    Vagyis lehetőleg legyen vidám, bár nem vidámak között is vannak kedvenceim(Windstruck, Moment to remember) és lehetőleg legyen koreai. Valahogy a kedvenceimnél felsorol filmekhez hasonló kaliberűt nem láttam még japán filmet, de lehet csak azért mert keveset láttam. 😀
    Várom a javaslatokat. 🙂
    Köszi!

    • hát akkor ajánlanám a My Girlfriend is a Gumiho-t, friss még és nagyon sokan dícsérik(én is), de ha rám hallgatsz – miért ne 😛 – akkor a Boys Over Flowers lesz az amit elkezdesz nézni,van japán és koreai változata is, nálam a japán a fav, de tény, hogy a koreai viccesebb 🙂 Goong és My Lovely Sam Soon is elég vicces, bár erről Sensi többet tud mondani, mert ő látta/írt róla.
      A japán doramák közül pedig a First Kiss-t ajánlanám, ez vidám is ugyanakkor elég komoly is. Nekem óriási kedvencem, bízom benne hogy neked is tetszeni fog ha elkezded nézni. Vagy van még a Honey & Clover japán dorama, nálam ez inkább töltelékdorama volt, de megpelő módon tetszett, még ha nem is annyira…
      Mindről találsz leírást az oldalon, ha valami kérdésed van akkor írj nyugodtan és megpróbálok értelmes választ adni X’D

Vélemény, hozzászólás?

