Jelentkezünk


Gondolom észrevettétek, hogy kicsit visszavettünk és kevesebb a post. Ennek az az oka, hogy mindketten kicsit elfoglaltak vagyunk mostanában, én kicsit nehezen tudom megoldani a munkahelyem mellett a doramázást, Sensinek pedig kezdődött az egyetem. De gondolom nem mi vagyunk az egyetlenek akiknek véget ért a nyári lazulás… X’D

Haladunk azért szépen lassacskán, a heti frissek meglesznek 🙂

Beújítottam egy új vinyót is, így most már 1,5 TB áll rendelkezésemre. Ez azt mutatja aggodalomra nincs ok, hely az van bőven 😛

Hamarosan jelentkezünk, kellemes doramázást és jó olvasgatást, mert tudjátok: Doramafanból sosem elég 😀

3 thoughts on “Jelentkezünk

  1. hát akkor jó egyetemet 🙂 és melót 😀 teljesen megértem mert meló mellett nekem is jóval kevesebb az időm :S
    mindenesetre ha heti friss van az jó 😀 szeretem az írásaitokat 😀 köszi a munkátokat 🙂

  2. Hoho, nálam is hasonló a helyzet :D. Egyetem mellett nincs időm animézni XD. Ekkore vinyóra már én is leadtam a rendelésem…amit tavasszal kaptam (igaz az csak 1 TB-és volt) már betelt… XD Na, majd én is várom, hogy miről írtok, hadd legyen mivel megtölteni a következő vincsesztert :D.

Vélemény, hozzászólás?

