あらがき ゆい Yui Aragaki


Név: 新垣結衣 (あらがき ゆい) Yui Aragaki

Születési idő: June 11, 1988

Születési hely: Nahashi, Okinawa, Japan

Magasság: 167cm

Vércsoport: A

Ügynökség: LesPros Entertainment

Kezdeném a Code Blue-val, amely után rögtön belopta magát a szívembe. A sorozatot nagyon szeretem, a második évadnál viszont elakadtam….ejj az a fránya időhiány. Érdemes csekkolni, szerintem a legjobb kórházas dorama, mondjuk az ilyenekből nincs túl sok.

Majd folytatnám a Koizora-val 🙂 Nem hinném, hogy szükséges lenne kommentálni miért… de jó! 😀 mind a sorozat, mind pedig a film (megint lehet vitatkozniXD), Yui a filmben volt látható, alakítása pedig nem ad okot panaszra.

Egyszer elkezdtem a Smile-t is, amiben Matsumoto Jun-nal alkot nagyszerű párost. Még befejezésre vár, de mindenképpen érdemes bepróbálni… Sensi szerintem tudna mesélni a My Boss, My Hero-ról is, nekem annyira nem tetszett 😛 Nemúgy, mint a Dragon Zakura, amiről ugyan írás nem született, de Abe Hiroshi vezérletével a szórakozás garantált.

Filmjei közül bepróbáltam a Tokyo Serendipity-t a minap, de annyira nem fogott meg sajnos… a jelenléte imponáló volt ugyan de szerintem elég eseménytelen, lassúcska kis film, amihez épp nem volt kedvem. Matsuda Shota-val együtt szerepel a Waruboro filmben, amit majd tervezek egyszer megnézni. Vicces kis filmnek tűnik a Cheer Cheer Cheer! is, ha lesz rá idő akkor majd az is jöhet 😛 A Ballad pedig egy történelmi szerelmi dráma, elég meggyőző történettel és plakáttal, szintén plan.

Végül pedig szót ejtenék a Hanamizuki-ról, ami idén nyáron került bemutatásra. Ez lesz/volt Yui első filmje, amiben adult szerepet játszik.

A színészkedés mellett énekesi karrierjét is egyengeti…

2 thoughts on “あらがき ゆい Yui Aragaki

  1. A Waruboro nézhetetlenül rossz, én kábé 20 percig bírtam, a Tokyo Serendipity viszont jó. A Koizora is nagyon rossz volt emlékeim szerint (bár őszintén szólva nem nagyon emlékszem rá), ezeken kívül még a Ballad-ban láttam, ami egy so-so alkotás, elsősorban gyerekeknek való. Kiváncsi leszek egyébként, mikor fog végre normális filmben játszani, mert eddig csak 1 ilyenje volt, mégpedig a Tokyo Serendipity… 🙂 A nála jóval fiatalabb Narumi Riko már több normális produkcióban játszott, a már több filmben Hirosue Ryouko tinédzser énjét eljátszott Fukuda Mayuko-ról nem is beszélve.

Vélemény, hozzászólás?

