まや みき Maya Miki


Név: 真矢みき (まや みき) Maya Miki / 佐藤美季 Sato Miki

Születési idő: 1964-Jan-31

Születési hely: Toyonaka, Osaka, Japan

Magasság: 166cm

Csillagjegy: Vízöntő

Vércsoport: O

Családi állapot: férjezett –>Nishijima Kazuhiro színész, balett táncos

Ügynökség: Blooming

Nem szakítok a hagyománnyal, akárcsak az utóbbi hetekben most is a Buzzer Beat-ben álltalam nagyon megkedvelt személyt választottam ^-^ Már akkor nem ez volt az első, hogy találkoztam vele, ugyanis még kezdő doramafanként a LIFE-ban is láthattam. Természetesen akkor még nem figyeltem tudatosan, hogy őszinte legyek nem is emlékszem rá 😛 Maga a dorama a mai napig az egyik kedvencem, érdekes témát feszenget. Aibu Saki-nál már megemlítettem az Attention Please-t, még mindig várat magára…

Már egy ideje nézem a Galileo-t is, nagyon döcögősen haladok vele, ugyanis áll a magyar felirat nekem meg nincs kedvem már angolul befejezni XD Egyszer már beígértünk egy Tokyo Daikushu kritikát, hát gondolom észrevettétek, hogy nem lett belőle semmi. Megvan valahol, majd előkeresem… vagy nem X’D Most olvasom a Sirius no Michi történetét, tetszetős. Ilyen céges, versengős, elárulós filmecske.

Sensi írt a Zettai Kareshi-ről, érdemes elolvasni, a története mellett a szereplők is elég imponálók, a szórakozás garantált. Jelenleg is nézem a The Quiz Show-t, csak elég lassacskán haladok vele. Félúton járok és nagyon bejön stílusilag. Maya Miki a széria második évadjában szerepel, idővel majd az is sorra kerül. Sorozatait lezárnám itt, jelenleg a Mioka-ban szerepel. Nézem is, meglepetésemre pedig nagyon tetszik. Majd ha befejeztem akkor el is mondom, hogy miért is olyan meglepő ez…hmm.

Térjünk át a filmjeire. Nincs belőlük sok, úgyhogy csak egyet vagy kettőt emelnék ki. Írtam már a Tengoku de kimi ni aetara drámáról, aminek van egy 2007-es kiadása is. Lehet, hogy érdemes lenne csekkolni, nem tudom mennyiben tér el az írt változattól. Egyszer régen belekezdtem a Suspect X nyomozós filmbe is, majd gyorsan abba is hagytam… viszont ha végeztem a Galileo-val akkor megint bepróbálom, ugyanis ha jól tudom akkor kapcsolódik hozzá, a szereplők is ugyanazok.

One thought on “まや みき Maya Miki

Vélemény, hozzászólás?

