ヴァンパイアホスト ~夜型愛人専門店~ Vampire Gigolo / Vampire Host


Év: 2004

Műfaj: misztikum, természetfeletti, vígjáték

Részek: 12

Rion a kissé naív, nagyszájú tinédszer egy érdekes ügy miatt érkezik az egyik vámpíros host klubba. Eltűnt emberek után nyomoz…

A klub egyébként egy sima host klub, csak a hostok cosplay vámpíros jelmezt viselnek. Rion barátnője kétségbeesetten hívta fel őt és csak annyit tudott mondani, hogy: ” Ez egy vámpír, egy igazi vámpír.” Az egyik host, Suou valójában tényleg egy vámpír, de nem gonosz. Segít Rionnak felkutatni barátnőjét, Rion pedig a host klub dolgozója lesz. Rengeteg kaland és furcsa történések veszik kezdetüket…

Feel good kis dorama, szerethető szereplőkkel és legnagyobb döbbenetemre vicces szituációkkal. Suou és Rion sok érdekes rejtélyt oldanak meg, a történések során pedig rengeteg vicces szitu történik, ez tetszett. A műfaj az alapjáan véve tetszetős számomra, de azért azt mondom lehetett volna ez jobb is. Nem egy nagy költségvetésű sorozat és ez bizony meglátszott néha. Egynek elment, nem volt ez rossz 😀

Az opening az kifejezetten tetszett, ötletes és jó.

5 thoughts on “ヴァンパイアホスト ~夜型愛人専門店~ Vampire Gigolo / Vampire Host

  1. Ó, ezt láttam, és tök poén volt. 🙂 A mangát talán egy fokkal jobban komáltam, de ettől függetlenül el lehet peregni rajta. 🙂

  2. Hehe, én is pont most kezdtem el nézni…Hát Kaori Yuki nagy kedvenc mangakám, és meglepődtem az adaptáción :D. Az op, ed nagyon jó Angelától, az adaptációnak túl sok köze nincs az eredeti mangához, de nagyon betegek a poénok benne (és Rion rúg belém egy nagyot erre), jópofa, vicces, de néhány szitu kicsit gagyi megoldású, de a szívdöglesztő vámpírfiúnak ez megbocsájtható. A zenei aláfestésért sok-sok piros pont.

  3. A vámpírfiú nagyon tetszetős, de nagyon tetszenek benne a poénok is! Én már a vége felé járok, és kicsit félek, hogy el fogják rontani, de reménykedem, hogy nem!:)

  4. Annyit tudni kell, hogy a 12 rész nem viszi végig a mangát, és sok mindent ki is hagy belőle. De ennek ellenére – én a doramát láttam előbb -, remek lett. Imádom, és talán az egyetlen vámpíros dorama a Koishite Akuma és az RH Plus mellett, amire azt mondom, érdemes volt megnézni.

  5. Sziasztok!
    Nagyon meg szeretném nézni, mert a mangát már olvastam és azt is imádtam. Ezért nagyon meg szertném nézni ezt a doramát csak sehol se találom online vagy letőltésbe. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudnám megnézni vagy letölteni? Mert a segédletből egyik lap sem jött be.

Vélemény, hozzászólás?

