錦戸亮 Nishikido Ryo


Név 錦戸亮 Nishikido Ryo
Születési idő: 1984-Nov-03
Születési hely: Osaka, Japan
Magasság: 171cm
Súly: 53kg
Csillagjegy: Skorpió
Vércsoport: O
Családi állapot: két bátyja és egy húga van
Ügynökség: Johnny’s Entertainment
Életem első doramája az Ichi Rittoru no Namida, így ez nagyon emlékezetes
marad számomra. Nishikido Ryo-ra akkor még nem figyeltem igazán fel, de a dorama az felejthetetlen marad. A Last Friends-ben elég ellenszenves karaktert alakított, de szintén nagyon szeretem ezt a doramát is és itt már az alakítására is tudtam figyelni 🙂 Érdekes azonban, hogy ha Nishikido Ryo szóba kerül, akkor nem ezek a doramák azok amiket hozzá tudok rögtön kapcsolni, hanem az Orthros no Inu és a Ryusei no Kizuna… ráadásul ez utóbbit még nem is láttam X’D  Talán ebben az is közrejátszik, hogy az Orthros no Inu-t műfajilag is nagyon szeretem és a képi világa valamint története sem hétköznapi.
Az Ichi Rittoru no Namida-ban még nem, de a Niini no Koto wo Wasurenaide-ben már ő játszotta főszerepet. Azért kapcsolom össze ezt a két doramát, mert mindkettő középpontjában egy betegség áll. Szívszorítóak nagyon, talán mazochista vagyok, de szeretem az ilyen alkotásokat 😀 😀
A legújabb sorozat pedig, ami a nevéhez fűződik az a JOKER Yurusarezaru Sosakan. Tartozok még egy írással róla ,de még meg szeretnék nézni 1-2 részt, hogy tisztább legyen a kép. Ha párhuzamot kellenne vonnom, akkor a Dexter-hez hasonlítanám, tudjátok, az amerikai nyomozós thriller sorozathoz, ami egyébként óriási kedvenc nálam ^.^
Last Friends után kétszer is, míg az Orthros no Onu és a Ryusei no Kizuna után egyszer díjazták. Kíváncsi vagyok már erre az utóbbira…
És aki nem tudná az most jól figyeljen 🙂 Ryo Nishikido két J-pop groupnak is a tagja, Kanjani8 és NEWS.

2 thoughts on “錦戸亮 Nishikido Ryo

Vélemény, hozzászólás?

