키친 Kichin / Kitchen / The Naked Kitchen


Év: 2009

Műfaj: vígjáték, romantikus

Mo-rae és Hang Sang-in egy éves évfordulójukat készülnek ünnepelni. Mo-rae aznap valami ajándékot keres szerelmének, amikor összehozza a sors egy vadidegen sráccal, akivel egy elég szerencsétlen helyzet folytán megcsalja férjét. Este eléggé fáradtan és persze nagyon zavartan esik haza Mo-rae. Furdalja a lelkiismeret, így mindent elmond Sang-innek…

Aznap este egy látogató érkezik a házhoz. Park Du-re egyenesen Párizsból jött, hogy Sang-innek beindítani új vállalkozását. Mo-rae nem hisz a szemének, amikor megpillantja őt… aki nem más, mint a srác, akivel kalandja volt 🙂

Annyira nem volt vicces film, mint amilyenre számítottam. Ez inkább egy lightos dráma, amiben azért a kialakult szituáció csalhat némi mosolyt az arcunkra. Shin Min-Ah-t már rég láttam képernyőn, legutóbb a Go Go 70s és a My Mighty Princess volt terítéken, de az már elég rég volt. Meg persze a The Devil/Mawang, de az teljesen más kategória… tehát jó volt megint 🙂

Sensi: azért Joo Ji Hoon-ról (Goong) se feledkezzünk meg! :D:D A Mawang után ebben a filmben is együtt szerepeltek. 😀 A játékuk abszolút jó volt, de a film nem toplistás. Egyszer azért nézős, minimum a két főszereplő miatt:D (bár meg kell hagyni, hogy Shin Min-Ah haja, hát…) XD

5 thoughts on “키친 Kichin / Kitchen / The Naked Kitchen

  1. Valóban többre számítottam, sokkal több komédiával megfűszerezve, más történet szálra. Sin Min A karaktere annyira nem jött be itt, ezzel ellentétben a Gumihóban és a Arang And The Magistrate-ben valami eszméletlen bájosat alakított, valahogy ezek nekem jobban passzoltak az egyéniségéhez. Tudod ez is egyén válogatja, kinek mi jön be.

  2. én is azt hittem, h vmi eget rengető vígjáték lesz :), hát nem lett 😦 egyszer megnéztem, de csak egy lightos , ari, vasárnap esti film volt… nem vunk egyformák..

  3. Köszönet a fordításért, nekem tetszett, megvan a maga hangulata. Én sem erre számítottam, de szerintem nagyon bájos volt az egész film, mint ahogy Shin Min Ah is. (de az a haj.. XD)
    Én simán Joo Ji Hoon-t választottam volna a helyében! 😀 ❤

Vélemény, hozzászólás?

