사랑따윈 필요없어 Sarang-ttawin piryo-eopseo / Love Me Not


Év: 2006

Műfaj: dráma, romantikus

Julian mindig is úgy élte életét, hogy a gazdag nőket elcsábította. Most olyan helyzetbe került, hogy az élete forog kockán. Akkora adósságot halmozott fel, hogyha egy hónapon belül nem fizeti vissza, akkor megölik. Az egyetlen módja, hogy ennyi pénz össze tudjon szedni, ha egy rég halott személynek adja ki magát és felkeresi annak testvérét. Ha ez a testvér “véletlenül” meghalna, az összes vagyonát ő örökölhetné. Így lesz Julianból Jin és így talál egymásra a kiskorukban elválasztott két testvér, Jin és Min.

Min 15 éves korában elveszítette látását, nagyon megviselte őt, azóta nem szívesen barátkozik senkivel. Eleinte nagyon rideg Jinnel szemben, ám nem tellik bele sok idő és szíve máris szeretettől teljes, ohh (:

Vajon kiderül, hogy Jin valójában nem is az akinek mondja magát?

Magával ragadott nagyon ez a film, én azt mondom, hogy ez MustSee!!! Moon Geun-Young személyében pedig egy új gyöngyszemet találtam, most már biztos vagyok benne ^_^ Az ő jelenléte mellett a történet és annak alakulása az, ami igazán megfogott. Nem szeretnék most spoilerekbe belemenni, de egy-két váratlan meglepetést tudtak okozni, mondjuk a Minnel kapcsolatos  történések. Nagyon tetszett Jin/Julian karaktere is, a vagány, kicsit nagyképű srácnak meglágyult a szíve a végére. Jaa és hát a befejezés… ugye azt előre lehetett tudni mi lesz Julian sorsa, ugyanis a film kezdete ad némi előretekintést.

sushifan köszönöm az ajánlást!

19 thoughts on “사랑따윈 필요없어 Sarang-ttawin piryo-eopseo / Love Me Not

  1. Sziasztok! A leírás alapján megtetszett a film és lehet h későn szólok de nemtud vki adni egy jó linket ahonnan le is tudom szedni? Rá “gugliztam” de nemsokat segitett, Asia torrents-re meg nincs accom pls help
    Ide írjatok: gallean1990@gmail.com
    Előre is kösz minden segítséget

  2. A letöltési linkek jók voltak leszedni letudtam de már egy jó ideje keresek hozzá magyar feliratot de nem találtok. Egyáltalán készült már hozzá?
    Esetleg ha tudtok vhol egy magyar feliratot megköszönném 🙂
    Vagy az ügyesebbek csinálhatnak is hozzá ha nincs 🙂
    Előre is köszönök minden segítséget

    • feliratok.hu vagy pedig google keresést ajánlom, de egyébként az ásziafilm.hu-n rengeteg magyar felirat van ázsiai filmekhez, ha ott nincs akkor lehet hogy nincs is 🙂

  3. Próbáltam mindegyiket :S Ezek szerint nincs még magyar felirat csinálva.De nincs vmi vállalkozó kedvű csapat aki lefordítaná? 🙂

  4. Nah.
    Magyar felirat híján, megnéztem angol felirattal és bár kb csak a 80%-at értettem tetszett. Mindenképpen megéri megnézni 🙂

      • Tetszett, nagyon is! 😀

        Viszont ezt a részt a cikkben nem értettem:
        “ugye azt előre lehetett tudni mi lesz Julian sorsa, ugyanis a film kezdete ad némi előretekintést.”

      • Sziasztok
        Eltudnátok nekem küldeni azt a linket ahonnan a filmet le tudom tölteni? Előre is köszönöm!
        Szép Napot:
        L.

      • nekem sajnos nem hozta be a link, a feliratot és nem tudnátok egy olyan helyet mondani ahol le tudom tölteni a 2 CD verziósat? Előre is köszönöm

Vélemény, hozzászólás?

