비밀애Pimilae / Secret Love / Secret River


Év: 2010

Műfaj: dráma

Jin Woo és Yeon Yi boldogsága esküvőjük után nem tart sokáig. Egy baleset következtében Jin Woo kómába kerül. Ennek már 2 éve… Jin Ho is megérkezik Kanadából. Jin Ho, Jin Woo testvére, méghozzá az ikertestvére! Yeon Yi-nél fog élni, aki a tökéletes hasonlóság miatti sokk után (most találkoztak először), mindenféle kommunikációt mellőzni akar újdonsült lakótársával. Azonban ezt nem tudja a végtelenségig csinálni, és hát…a gyűlöletet a szeretettől, szerelemtől igen keskeny határvonal választja el. Ekkor kezdődik szenvedélyes viszonyuk. Egy nap azonban csodával határos módon, Jin Woo felébred… Mi lesz hármukkal? Mi lesz a két testvér kapcsolatával? És a házaspárral?

Alapvetően tetszett a film, bár a befejezés nem egészen úgy alakult, mint ahogy gondoltam/sejtettem/reméltem. A színészi játékokkal nem lehet probléma, Yu Ji Tae külön kiemelendő, hiszen két különböző karakter alakításában kellett helytállnia. A film hangulata többnyire nyomott, eleinte a magány, a bánat, később a bűnös viszony miatt. Vannak benne elég komoly szexjelenetek is. Vannak részek, amikor nem igazán világos, hogy az adott szituációban Jin Woo vagy Jin Ho volt ott, azt hiszem, másodszori megtekintés után lehet ezeket csak biztosra megmondani. XD Egyszer szerintem mindenképp meg kell nézni. De lehet kétszer még jobb. >.^

 


14 thoughts on “비밀애Pimilae / Secret Love / Secret River

  1. Sziasztok!

    Most értem a film végére. A vége engem is váratlanul ért, mindenre gondoltam, erre viszont nem. Köszönöm, érdemes volt megnézni, nagyon tetszik a történet. 🙂

  2. azt hiszem megérte megnézni:) nagyon jó a téma és a színészek is, elég beleérzős vagyok, szóval meg is könnyeztem kicsit:P
    aki csak teheti nézze meg:):D

  3. Szijja 🙂 Mikor lesz majd magyar felirat? esetleg nem tudsz olyan linket ahonnan leszedhetném a magyar feliratot hozzá ? 🙂

  4. Ehhez nekem is jól jönne link, mert sehol nem találok. Pedig olyannyira izgat, már nagyon kíváncsi lennék rá. Ha valaki tud segíteni… mert láttam itt írva, hogy valaki rakott ki linket, de azt nem találom sehol 😥

  5. Valaki esetleg nem tud küldeni egy linket ahol magyar felirattot tudok hozzá letölteni nagyon fontos lenne.
    A választ előre is köszönöm

Vélemény, hozzászólás?

