感染列島 Kansen Retto / Pandemic


Év: 2009

Műfaj: akció, dráma, kataszrófa

Egy nap orvosunk, Tsuyoshi Matsuoka kap a beteget – nem ajándékbaX’D – akinek valamilyen vírusos fertőzése van. A tünetei közé tartozik a magas láz, görcsök, vérhányás  és egyéb elégtelenségek. Hamarosan kiderül, hogy Japán olyan vírussal áll szemben, amilyet még nem látott a világ. Lehet ez egy újfajta influenza? Vagy ez más fajta vírus?

Mivel a helyzet romlik és több esetben haláloznak el az emberek, különleges segítségre van szükség. A WHO(World Health Organization) tisztviselő orvosa, Eiko Kobayashi az akit kiküldenek a területre. Amelyen ütemben a vírus terjed, az egész város közlekedési rendszere és az infrastruktúra is 3 hónapon belül szinte semmibe vész. 6 hónap múlva még az is megeshet, hogy több tízmillió embert lesz akit elér ez a halálos kór… sokkal rosszabb, mint bármilyen háború.

Végre megnézhettem, már hónapok óta csak ezt vártam 😀 Ismerős a sztori, megannyi ilyen és ehhez hasonló film készült már. Szeretem a katasztrófafilmeket, úgyhogy ez engem nem igazán zavart… Felüti a fejét a madárinfluenza és hirtelen több ezren halnak meg. Ellenszer nincs és fogalma sincs senkinek, hogy mivel állnak szemben, már abban sem biztosan, hogy ez a hini. Az emberek pánikolnak, mindenki tolong a kórházak előtt, az orvosok pedig tehetetlenek. Pár hónap múlva pedig csak üres utcák és több milliói elhalálozott beteg… MustSee!!! Megindul a kutatás az első beteg után, vajon kitől indult ez az egész? Családok szakadnak szét a karanténok miatt. Megdöbbentő képsorok, hihetetlen történet! Nem is szaporítanám tovább a szót, beszéljenek a videók helyettem 🙂

5 thoughts on “感染列島 Kansen Retto / Pandemic

  1. Váhá, én is pont most szereztem be 😀 ezt a filmet, amint lesz időm meg is nézem. Engem a dvd borító már eleve megfogott (lehet h izé vagyok, de ált a borítók alapján választok filmet XD, ha nagyon nincs már ötletem), aztán az előzetese se semmi. Már írtó kíváncsi vagyok rá, csak most nem vagyok otthon, úgyh jövő hétre marad a megnézése.

    • persze nálam is van sokszor, hogy ránézek a borítóra és azt mondom, hogy ez nekem kell 😛 ha van kedven akkor még sztorit is olvasok hozzáXD

Vélemény, hozzászólás?

