きちせ みちこKichise Michiko


Név: 吉瀬美智子 (きちせ みちこ) Kichise Michiko

Becenév: Mi-chan

Születési év: 1975-Feb-17

Születési hely: Asakura, Fukuoka, Japan

Magasság: 167cm

Csillagjegy: Halak

Vércsoport: A

Ügynökség: Flamme

Őt mindenki csak a Bloody Monday Orihara Maya-jaként ismerheti, vagy a Liar Game titokzatos játékmestereként 🙂 Így voltam ezzel én is, majd kicsit jobban utánanéztem… nagyon jó sorozatai vannak és elég ismert mind. Fentebb említettek mellett a Densha Otoko special epizódjában is feltűnt. A sorozatba egyszer belekezdetem, de nem igazán fogott meg. Egy kocka srácról szól és egy előkelőbb lányról, akik egymásba habarodnak. A srác titkolja, hogy ő valójában egy otaku és így próbálja meg elcsábítani a lányt.

Az álltalánunk már oly sokat kritizált Nodame Cantabile-ben is szerepel a neve, én véleményt nem tudok mondani, ha lehet messziről kerülöm^^ A The Devil/Mawang-ról már írtunk, viszont a japán valtozata, a Maou még várat magára. Ha a koerai társára hagyatkozom, akkor bizony elégütős lehet. Említésre méltó szerintem még a Boss és a Moso Shimai/Paranoid Sisters. Utóbbi története nekem felkeltette az érdeklődésemet, eléggé tetszetős 🙂 A Bossra pedig főleg a szereplőgárdája miatt vagyok kíváncsi(Toda Erika, Mizobata Junpei). Amit sorozatai közül biztos, hogy meg fogok nézni az a Taiyo to Umi no Kyoshitsu/ Homeroom on the Beachside. Kitagawa Keiko és Okada Masaki mellett egy meglehetősen furcsa, ámde érdekes történet az ami még inspirál.

A filmejei közül a Nodame és a Liar Game filmeket leszámítva csak a Byakuya az amit megemlítenék. Liar Game- Final Stage már jöhetne, nagyon kíváncsi vagyok hogyan zárják le ezt a fantasztikus történetet.

Vélemény, hozzászólás?

