기다리다 미쳐 Gidarida micheo / The Longest 24 Months / Crazy Waiting / Crazy for Waiting


Év: 2008

Műfaj: dráma, vígjáték, romantikus

A legtöbb férfi/fiú az egyetem után katonaságba vonul egy időre, ami a párkapcsolatokban problémákat okozhat. Ez a film 4 olyan pár kapcsolatát mutatja be, akiknél ez bizony problémákat okozott, a barátnő egyedül maradt, megígérte ugyan, hogy megvárja a fiút, de…

Az első ilyen pár Won-jae (Jang Geun-seok), aki a huszas éveinek elején jár, de inkább hasonlít egy tinire, és az ő barátnője Hyo-jeong (Son Tae-young), aki már a harmincat húzza. Ez a korkülönbség lehet, hogy nagyobb szerepet játszik az ő történetükben, mint a bevonulás?

A második pár tagjai egy együttesben zenélnek. Bo-ram (Jang Hee-jin) billentyűs, totál belezúg Min-cheolba (Danny Ahn), aki egy másik lány után leskelődik. És amíg ő távol van kell egy új tag is a csapatba.

A harmadik párnál egy tipikus szerelmi háromszög figyelhető meg, Jin-a (Yu In-young), aki szerint ő a legszebb és legaranyosabb lány a földön és az ő odaadó, hűséges barátja Eun-seok (Kim San-ho). Amikor barátja bevonul, egy idő után nagyon magányosnak érzi magát, amit úgy küzd le, hogy összejön egy másik sráccal(Lee Ki-woo).

A negyedik párkapcsolat nagyon érdekes. A lány, Bi-ang (Han Yeo-reum) barátja, Hur Wook (Woo Seung-min) házában él és míg ő távol van összeszűri a levet egy másik pasival, sőt meg is kéri, hogy éljenek együtt.

Eleinte kicsit érdektelennek tűnt, viszont mégis úgy elrepült az idő, hogy észre se vettem. Viccesnek nem mondanám, de azért egy jó romantikus dráma. A négy pár története érdekes, engem legjobban a harmadik párral kapcsolatos jelenetek kötöttek le.

 


7 thoughts on “기다리다 미쳐 Gidarida micheo / The Longest 24 Months / Crazy Waiting / Crazy for Waiting

  1. Szia!

    Esetleg nem tudod, hogy készült e, hozzá magyar fordítás?? ha igen, esetleg nem tudod, hogy honnan tudnám leszedni rawban, vagy akár égetett magyar felirattal?

    mert én nagyon szeretem, de csak angol égetettel van meg, de ha létezik hozzá magyar akkor azzal ,egy rawval nagyon szeretném…

    (és bocsi, hogy ilyet kérek, de tudnál nekem e-mailben válaszolni, mert nem tudom, hogy mikor járok megint erre, de a mailjeimet mindig nézem…)

  2. Sziasztok! Nagyon jó az oldal, ami a letöltés és must see kategoriában van és lehetőségem volt letölteni letöltöttem! Ha van magyar felirat nekem is elküldenéd, vagy ha nincs a válaszod?Angolul megvan, de az ÖcsiKém nem tud angolul és irritálja mikor fordítom:(. nagyon megköszöném, és természetesen köszönöm az eddigi munkátokat is!!!:)

  3. Végre volt időm megnézni! Mivel mostanában csak olyan filmet láttam, ami nem igazán jött át (P. Barna szavaival élve), nem voltak különösebben nagy elvárásaim. Végül is nekem tetszett, szerintem egy könnyen emészthető filmecske. 🙂

    • Ja és Lee Ki-woo-t hirtelen nem tudom hova tenni. Az addig oké, hogy He Was Cool, Windstruck meg The Classic (ezeket láttam), de most nincsenek nálam ezek a filmek, hogy visszanézzem és már nem emlékszem, hogy ki-hol-mikor volt és ez megőrjít. Ashh… ez a szenilitás. :D:D

Vélemény, hozzászólás?

