月の恋人 Tsuki no Koibito ~Moon Lovers~


Év: 2010

Részek: 10

Műfaj: dráma, romantikus

Rensuke Hazuki (Takuya Kimura) fiatalabb kora ellenére elnők a Regolith világszerte híres építkezési vállalatnál. További lehetőségeket keresve úgy dönt, hogy nyit egy üzletet Shanghaiban, Kínában. Egy ottani gyár helyére építkeznének, azonban ez több száz munkás elbocsátását jelentené. Shanghaiba a főnök magával viszi régi barátját, egyben munkatársát is, aki nem más mint Maemi (Ryoko Shinohara). Maemi nagyszerű dolgokat tervez, kítünő dizájner, ő felelne az üzlethelyiség felépüléséért. Reklámarcra is szükség van, Rensuke és Maemi pedig az egyik ottani munkáslányt szemelték ki. Shumei (Chiling Lin) csak akkor vállalja ezt a feladatot, ha az összes munkás aki elvesztette a munkáját az visszakapja. Ahhoz, hogy elbűvölő reklámarc legyen, ki kell őt tanítani, ebben segítségére lesz Kazami Sai(Matsuda Shota). A városba érkezik Onuki Yuzuki( Kitagawa Keiko) is, aki a főnök után epekedik. Yuzukiról csak annyit, hogy a hazájában modell és kicsit arrogáns típus.

Röviden ennyi lenne, a szereplőgárda szerintem magáért beszél. Nem ezt vártam, viszont nagyon bejön. Én egy könnyed kis romantikus sorozatot képzeltem el, amit meg is kaptam, megspékelve egy nagyszerű háttérsztorival. Ez az építkezéses üzleti dolog nagyon illik mind Takuya Kimura, mind pedig Ryoko Shinohara személyéhez szerintem. Érdekesen alakul a történet is, bár még csak 2 részt láttam, de már bonyolódik. A Rensuke – Shumei – Yuzuki közötti szerelmi hármas nagyon jó, a kőkemény menő üzletember aki egy új gyöngyszem után nézelődik és a csinos modell aki féltékeny és pökhendi. Jaa és még melléjük társul Maemi is, mert szerintem tuti ő és Rensuke még össze fognak jönniXD

Matsuda Shota és Kitagawa Keiko egyenlőre nem sok vizet zavar, nincs olyan sok szerepük, Keiko csak iszogat és feltűnik itt-ott, Matsuda is csak kisebb párbeszédekben hallható, ő afféle Rensuke-segéd, kíséri mindenhova. Remélem nem csak én látom így az ő szerepüket és ez változni fog 😀

Mindenképpen folytatom, mert nagyon elnyerte a tetszésemet^^ Normális trailert meg nem találtam…

3 thoughts on “月の恋人 Tsuki no Koibito ~Moon Lovers~

  1. Hűha, kis kavarodás van ebben a leírásban 😀 Kitagawa Keiko neve a sorozatban nem Oonuki Miho, hanem Oonuki Yuzuki, és ő nem Hazuki-san felesége, sőt, még csak nem is a barátnője. Más kérdés, hogy az akar lenni, de ez láthatóan nem nagyon jön neki össze.

    Matsuda és Kitagawa szerepét nagyon jól látod, és a legnagyobb baj az, hogy nem csak 2, de 5 rész után sem sok vizet zavarnak, majdhogynem azt mondanám, teljesen felesleges a szerepeltetésük (bár Kazami egy-két elszólása azt mutatta, hogy azért bujkál a karakterben némi potenciál, amit gondolom a vége felé akarnak majd kiaknázni).
    Ugyanez a lassúság egyébként az egész sorozat legfőbb problémája: kevés dolog történik, az is szörnyen vontatottan, és ettől bizony hamar unalmassá válik. Mindemellett tele van egydimenziós, kidolgozatlan karakterekkel. Hazukiból például fröcsög a spleen, és bár biztos, hogy nem így született, a nézőnek fogalma nincs, hogy végül is miért lett ilyen. A sorozat felénél úgy elvárná az ember, hogy fejlődjön egy kicsit, de nem, ő ugyanazt csinálja, amit már a legelején is: úgy tesz, mintha a világon minden őérte lenne. Kár, mert Kimura Takuyától eddig csak jobb szerepeket lehetett látni.
    Másik kedvencem a munkamániás Ninomiya, akinek elképesztően irritáló a beszédstílusa (legalábbis számomra), és akit próbálnak sajnálatraméltónak beállítani a szerelmi élete miatt, de könyörgöm… Érett, középkorú nő, volt rá x éve, hogy előrelépjen, nem tette. Magának köszönheti, amije van, innentől kezdve nálam biztos nem tudják elérni, hogy együtt érezzek vele. Összegezve tehát, egyik oldalon ki-vagyok-én-vagyok Rensuke, a másikon a szenvedő Maemi, köztük egy picit színtelen, és a saját megfogalmazott céljaihoz képest gyenge Xiu Mei, körülvéve felesleges szereplőkkel, megspékelve egy nem túl erős lábakon álló sztorival… Hát nem túl tetszetős. Látszik, hogy valami komolyat akartak, aztán valahol félúton porszem kerülhetett a gépezetbe, és nem az jött ki a szalag végén, amit betettek. Sajnálom, mert igazán impozáns a szereplőgárda, nem az ő tehetségükön múlt, hogy már az első rész után rossz szájízzel kellett felállnom a képernyő elől. (Megint) Túl sokat vártam, nagyot koppantam.

    • wááá akkor ezt benéztem 😮 gomen *.* javítottam is^^
      viszont a névelírásért ne engem okoljatok, asianmediawiki is rosszul írjaXD azt onnan lestem.

      Most hogy így elolvastam ami írtál, utólag visszagondolva tényleg kicsit lassúcska, viszont én még mindig azt mondom hogy tetszetős 🙂 3 rész múlva jelentkezem és akkor kicsit többet tudok majd a dolgokról, kíváncsi vagyok Ninomiya és Hazuki karakterére.

  2. megnéztem az 5.részig, nekem továbbra is tetszik, sőt szerintem egyáltalán nem lassúXD
    Még mindig nagyon a háttérben van Matsuda Shota és Kitagawa Keiko karaktere is, de azért kicsit többet láthattuk őket, Keiko bekavart a raklámmal és kicsit határozottabban “nyomulni” kezdett Rensukéra, viszont a karaktere még mindig unszimpi 😦 Matsuda meg sunyiXD ez valami nagy dologban tevékenykedik, ez tetszik 😀
    Shumei apja, majd most a barátja feltünése nagy port kavart, igaz erre én is azt mondom, hogy annyira nem ütött, de érdekes volt.
    Ryoko Shinohara meg egyszerűen imádom^^ azt nem gondoltam volna hogy pont Shota lesz az akivel összejön, kicsit meglepődtem, ahogy a házasság dolgon is Shumeiéknél 🙂

Vélemény, hozzászólás?

