장근석 Jang Geun Suk


Neve: 장근석 / Jang Geun Suk

Születési idő: 1987. augusztus 4.

Születési hely: Dél – Korea

Magasság: 182 cm

Súly: 63 kg

Csillagjegy: Oroszlán

Vércsoport: A

Új csillaga életemnek. XD Komolyra fordítva a szót, tényleg nagyon fanolom a srácot. *-* Először a Going Crazy Waiting-et láttam tőle/vele. Már akkor is feltűnt, hogy ügyes és nem utolsósorban, hogy jóképű, de akkor mégsem ugrottam fejest még a filmjeibe. Az előbb említett filmet hamarosan újranézem és születik is a post. A The Case of Itaewon Homicide-ról már írtam, szerintem abszolút tetszetős thriller. Ezt követte a Doremifasolasido, majd a You’re Beautiful. Mindkettő zseniális, az ismertetőket elolvasva ti is eldönthetitek bejövősek-e. 😀 (Bár sztem semmikétség :D). Baby and Me nagyon könnyed, aranyos film. Egy 18 éves fiú “ajándékba” kap egy kisbabát, aki állítólag az övé, azonban az anya kiléte ismeretlen. XD A Beethoven Virus-ba belekezdtem, egyenlőre folyamatban. A Hong Gil Dongról rengeteg jót hallottam, ezért belenéztem… Hát, ez a repkedős, meg repülős izé…nem az én műfajom. Pedig Geun Suk-ot megnéztem volna benne. Egyszer, lehet mégis rászánom magam és végignézem… A One Missed Call horror film…hm..nem vagyok szakértő ebben a műfajban (sem), de szerintem átlagos horror, én megijedtem, sokszor, de egy edzett horrorosnak sztem meg sem kottyan. XD A Happy Life már lent van illetve a Members of the Funeral, ami még várat magára. Mindkettő jónak ígérkezik. 2010-ben jön a You Pet, ami gondolom nem nehéz kitalálni, a japán Kimi wa Petto sorozat/manga koreai mozisverziója. Igazából mivel mangát nem olvasok, a sorozatnál Matsumoto Jun nem volt elég motiváció, hogy megnézzem, nem tudok semmit róla. X’D Ezt a verziót viszont megnézem. 😀 Sorozatai közül még a Hwang Jin Yi az, amire kíváncsi vagyok, úgyhogy biztos hogy fogtok még találkozni 2010/tavaszi(nyári) vizsgaidőszakom bearanyozójával. 😀

6 thoughts on “장근석 Jang Geun Suk

  1. A Happy Life-ot imádom! Naagyon vagány benne Jang Geun Suk. És a főcímdalba (ami végigvonul az egészen) nem nehéz beleszeretni! 🙂

    Kíváncsi leszek a kritikára.

  2. Már alig várom, hogy megnézhessem! (Az már azt is jelentené, hogy egy vizsga ismét kipipálva). Valószínűleg a hétvégén sor kerül rá. Köszi a linket! ^^

  3. JGS, én is imádom!
    Bár én csak 2 filmbe láttam, a Beethoven Virusban először, de azt a srozatot nagyonnnnnnnn szeretem:)+ utána a youre beautiful, az meg klasszikus, epikus volt:)
    amúgy poén, én is mindig vizsgaidőszakban kattanok rá a sorzatokra:D

Vélemény, hozzászólás?

