オトメン Otomen


Év: 2009

Részek: 8

Műfaj: romantikus, sport, vígjáték

Az Otomen a japán fiúk egy típusa, akik mind a kardot, mind a tollat jól forgatják ugyanakkor érdeklődnek a főzés és a varrás iránt, lányos gondolatok és a különleges készségek állnak közel szívükhöz.

Masamune Asuka (Okada Masaki) a középiskola népszerű diákja, országos kendo bajnok. Mindenki a megtestesült férfit látja benne, mert keményen sportol és jóképű is. Míg a suliban ő a férfi ideál, otthon shoujo mangákat olvas, ruhákat varr, süt, főz és hasonló inkább női dolgokat csinál. Asuka egy nap szerelmes lesz, a szerencsés kiválasztott pedig Miyakozuka Ryo (Kaho) az iskola új tanulója. Bár Ryo nagyon aranyos és szép, neki is vannak hiányosságai, titkai… úgy harcol mint egy férfi és ha a főzésen múlna az élete akkor bizony nem sokáig húznáXD

Asuka segít neki megtanulni főzni és kicsit nőiesebbé formálódni. Mindeközben érdekes, izgalmas és vicces szituációkba keverednek és persze Asuka titka ezzel veszélybe kerül.

Nem szabad az első rész után lelőni a sorozatot! Azután én is kicsit húztam a számat, viszont folytattam és nagyon megtetszett 🙂 A komikus szituációk sokszor mosolyt csaltak az arcomra és eközben a szerelmi szál alakulása is érdekes volt. Asuka félénksége a vallomástól, barátja segítsége és persze az osztálytársak… hát azok egytől egyik idiótákXD szegény Isono a legnagyobb arc, mindig őt szivatják 😀

Ezzel még nincs vége a sorozatnak, 1hónap szünet után folytatták még 4 résszel, Otomen ~Aki~ címen(igazából nem 2.évad, de én külön szedem ha nem gond), amelyben az Asuka és Ryo közti kapcsolat hatalmasat lép előre és persze bonyolódnak a dolgok. Hamarosan írok is róla…

Sensi: az első részt láttam anno, de valamiért nem néztem meg. Valószínűleg a szokásos időhiányában…De ha már elővetted, lehet én is ismért belevágok. 😀

 


6 thoughts on “オトメン Otomen

  1. Említsük azért meg, hogy a történet Kanno Aya azonos című mangáján alapszik -> nem is kell nagyon kajtatni utána, ha valaki kíváncsi rá, mert konkrétan ezt szokta magával hurcolászni Tachibana a sorozatban 😀

    Nekem már az Aki is megvolt, de ha addig hajlamos is lettem volna összességében szemet hunyni a sok marhaság felett, az a 4 rész abszolút kiverte a biztosítékot (egészen pontosan az utolsó két rész képi világára és történetére gondolok ez alatt) 😛 Nem tudom, hogy a mangában is így folytak-e le az események, mert csak az első pár fejezetet olvastam még nagyon régen, s őszintén szólva csak ezért nincs kedvem a kezembe venni és utánanézni (anno pont azért hagytam abba, mert fárasztó volt) XD

    Tulajdonképpen nem rossz ez (azt hiszem), csak kell hozzá egy bizonyos beállítottság és humorfaktor, amivel ha valaki nem rendelkezik, akkor tizenakárhány résznyi tömény szenvedés és agysorvadás lesz a jutalma. Mondjuk ezzel nem mondtam újat, hiszen a school life doramák nagy részére rá lehet húzni ezt az állítást 😀

    Még valami: az ending nagy ötlet volt. Kaho helyenként überbénán mozog benne, de belefér.

  2. Lalihooooo!
    Nagyon jó az oldal és ez egy nagyon jó dorama X3
    esetleg tudnál segíteni ^^ magyar felirat kéne a 3. résztől
    Kösziiii (^o^ )/

Vélemény, hozzászólás?

