정재영 Jeong Jae-Yeong


Név: 정재영  Jeong Jae-Yeong

Születési neve: Jeong Ji-Hyun

Születési idő: November 21, 1970

Születési hely: South Korea

Magasság: 180 cm

Súly: 78kg

Mondhatni későn érő típus, ugyanis csak egyetlen díjat söpört be és ha azt nézzük mióta van a pályán(1990)… viszont 2004-ben jött a Silmido és az meghozta neki a várva várt elismerést, természetesen joggal. Szerintem már kijárna neki egy újabb díj is, nem kis filmekben játszott már és nem is akárhogyan.

A Silmido előtti korszakáról nem tudok nyilatkozni, de azért ott is van pár film amiről már hallotam, ilyen a Sympathy for Mr. Vengeance és a The Quiet Family. Előbbiben Du-na Bae is szerepel, ami mégjobban arra sarkall, hogy mihamarabb nézzem meg 😀 Utóbbi pedig egy agyament vígjáték lehet, aminek van egy 2002-es feldolgozása is ami kicsit jobban érdekel(viszont abban nincs Jeong).

Welcome to Dongmakgol is jónak tűnik, aki látta már az kommentelhet 🙂 Going by the Book nagy kedvenc lett nálam, ez volt az ami után már szándékosan kerestem azokat a filmeket amikben ő szerepel. Egyszerűen imádom, mind a karakterét mind pedig a sztorit. Megérte megnézni, köszi az ajánlást^^

Sensi írt a My Son-ról, igaz abban csak cameo szerepe volt, de a film maga megnézésre igencsak érdemes. Én láttam már a The Divine Weapon-t is, egy erős közepes akciódús film, írni viszont nem írtam róla…

Végül pedig jöjjön a Castaway on the Moon avagy hogyan fuccsolt be az öngyilkossági kísérletem és lettem szigetlakó című filmXD A röhögés garantált, egy lebilincselő nem mindennapi történet, egy szerelmi sztori nagyon érdekes megvalósítása.

The Moss és G-Love, ezek az idei eddigi filmjei. Mindkettő még várat magára, de elég jónak ígérkeznek, előbbi egy nyomozgatós thriller féleség, utóbbi pedig egy romantikus vígjáték egy kis baseballal megfűszerezve.

Vélemény, hozzászólás?

