오이시맨 Oishii Man


Év: 2009

Műfaj: zene, dráma, romantika

Hyeon Seok egy énekes, akinek gondjai támadnak a hallásával, betegségének neve Menieres szindróma. A Meniere betegség rohamokban jelentkező belsőfül-megbetegedés, általában féloldali fülzúgással, füldugulás-érzéssel jár. Kénytelen volt abbahagyni a stúdiózást, a felvételt. Egy magazinban látot pár képet Hokkaido-ról és eldontotte, hogy oda utazik. Igazából pihenni vonult vissza, távol a nagyvárosi zajtól átgondolja életét. Miközben a régi időkön mereng összeismerkedik Megumival, egy helyi japán lánnyal.

Roppant drámai történet, nagyon szép tájakon, nagyon jó színészekkel. A két főszereplő rögtön elnyerte a tetszésemet és a gyönyörű hófehér tájképeket pedig öröm volt nézni. A történet haladtával, a visszaemlékezésekkel szerintem kicsit mellényúltak. Az egész filmet kicsit unalmassá tette ez. De azért nem bántam meg, hogy megnéztem 🙂

2 thoughts on “오이시맨 Oishii Man

  1. sziasztok! valaki tudna nekem letöltési linket felrakni? persze magyar felirat sem jönne rosszul, mert én nem találtam. köszike

Vélemény, hozzászólás?

